העמותה למעקב וביקורת בעוספיה ממשיכים לבדוק

כאשר אין ביקורת בישוב ע"י אותם נציגי ציבור שנבחרו לשמור על הרכוש הציבורי, התושבים נוטלים את השרביט ומבקרים, עכשיו אחרי תקופה קצרה ניתן לפרסם הישגי העמותה למעקב וביקורת בעוספיה.

14.08.2014 מאת: פורטל הכרמל והצפון
העמותה למעקב וביקורת בעוספיה ממשיכים לבדוק

העמותה למעקב וביקורת בעוספיה מבקשת להביא לידיעת תושבי עספיא בפרט והציבור הרחב בכלל דברים אלה:

העמותה למעקב וביקורת עוספיה היא עמותה רשומה כדין ברשם העמותות ופועלת בתחום המטרות שקבעה לעצמה ובמיוחד מעקב וביקורת על פעילות הרשות המקומית, העומד בראשה ומנהליה הבכירים.

העמותה קמה אל תוך ריק בתחום הביקורת ובמיוחד לאחר שחבר המועצה כאיד כעביה נבחר לעמוד בראש ועדת ביקורת במועצה . כאיד כעביה מוכר כאיש אימונו של ראש המועצה ונבחר למועצה ע״י קולותיהם של ראש המועצה ובני משפחתו.

העמותה שלנו יצרה תקדים היסטורי במדינת ישראל שקם לו גוף חיצוני שמפעיל ביקורת על הרשות המקומית ועל מי שעומד בראשה.

התחלת הפעילות שלנו התחילה בצורה מסודרת בנובמבר 2013 כהוועד למעקב וביקורת בעוספיה.

במשך הפעילות שלנו נחשפנו למסמכים ולפרשיות חמורות ביותר הגובלות בפלילים . שחיתויות לכאורה, זיופי מכרזים, עסקת חלופי קרקעות חמורה ביותר שעד עצם היום הזה לא אושרה ע״י שר הפנים. ניהול פרויקטים לקוי ותשלומים עבור פרויקטים שנשארו על הנייר.

הפעילות שלנו שגילתה ליקויים חמורים בתפקוד ראש המועצה הגזברית שלו ושתיקת החשב המלווה בגבית הארנונה , מתן פטורים מתשלומי ארנונה למקורבי ראש המועצה ותומכיו הפוליטיים ע״י כל מיני פטנטים , מחיקה ממחשבי המועצה, בית לא ראוי למגורים.

אנחנו גאים להודיע שאנחנו  הצלחנו להחזיר לעוספיה כ - 70000 מ׳׳ר קורות גג שזה בערך 4 מליון ש״ח׳ לשנה שנעלמו ובעליהם לא שילמו עבורם ארנונה

כן, עזרנו לתושבים מול המועצה המקומית וגם לא הפקרנו את עובדי המועצה בזה שהצלחנו להרחיק את אחיו של ראש המועצה  מהמועצה ועצרנו את נוכחותו המאיימת במועצה ובמחלקות השונות על מנת לתת חופש מחיה לעובדי ועובדות המועצה

במשך חמש שנים  מועצה מקומית עספיא התנהלה על ידי איש אחד אשר השלה את עצמו שהוא הכל יכול. האיש הזה הנהיג שיטת הפרד ומשול ויחס איפה ואיפה בין התושבים. מנע מסירת מידע וחשיפת מסמכים מחברי המועצה ומתושבים . הטיל פחד ואימה על עובדי המועצה וגם על התושבים. אנחנו הצלחנו לגלות את פרצופו האמיתי ולהחזיר אותו לממדיו הטבעיים.

במשך תקופת פעילותנו כתבנו אל ראש המועצה עשרות מכתבי תלונות , בקשות ובירורים אך לצערנו לא היה מכבודו לענות ולהתייחס למכתבינו הרבים ואף אסף אותם אל תוך כלסר אשר החזיק אותו על שולחנו כדי להציג אותו בפני כל באי משרדו ואומר להם:״ איך אתם רוצים שאני אעבוד עם מכתבים אלה״ העמותה מפריעה לי לעבוד. ראש המועצה מתרץ את כישלונותיו וחוסר היכולת שלו לעבוד ולקדם פרויקטים בכלסר שמונח על שולחנו.

חברי העמותה

מאחר שראש המועצה לא התייחס למכתבנו הענייניים ולא טרח לענות לנו, ומאחר שהממונה על המחוז גיבה ומגבה את ראש המועצה , דעתנו על הממונה על המחוז ידועה לו ומתועדת בכתובים לא נשאר לנו כל אפשרות אלא לפנות בתלונות למשטרת ישראל, למבקר המדינה ולגורמים שונים.

אנחנו מודיעים שבאמצע מאי 2014 הגשנו תלונה למשטרה (לא בחיפה) ולמבקר המדינה.
ראש המועצה מואשם בעבירות קשות ביותר לפי סעיפים 290 (א) , 415 , 425 .

התלונה מטופלת ונמצאת בהליך מתקדם בשתי יחידות עלית במשטרת ישראל. לא נוכל לגלות יותר מהמידע הזה.
טובת הציבור היא בראש סדר העדיפויות שלנו. הקופה הציבורית היא קודש הקדושים מבחינתנו ולא נרשה שיפגעו בה. עובדי המועצה הם עובדים מסורים מקצועיים ולא נרשה שראש המועצה והגזברית יפגעו בהם ויאיימו עליהם.

עספיא סבלה מספיק מכל הטלטלות שעברו עליה ב 15 השנים האחרונות במקום שראש המועצה ישפר את המצב וידאג לאיכות חיי התושבים ורווחתם הוא עשה את ההפך. אנחנו נהיה תמיד לרשותכם ולשירותים.

תגובות

8. תתתתתתת לפני 10 שנים
תשובה
7. חברי העמותה לפני 10 שנים
ישרים
6. כיופי לפני 10 שנים
עמותה
5. צעיר לפני 10 שנים
מאמין בוגיה לא בועדה
4. אזרח רגיל לפני 10 שנים
שאפו כל הכבוד אתם חברי עמותה מאוד חיוניים
3. איש עשקים לפני 10 שנים
מי ישלם
2. סמי לפני 10 שנים
כל הכבווד
1. אבן רושד לפני 10 שנים
אני תוהה...יעני مستهجن

מומלצים