בועז יואל מר ישראל, מקיבוץ רמות מנשה

מאז גיל 15 עוסק בועז בפיתוח גוף, הוא נחשף לנושא כשהחל להתאמן בחדר כושר בעיר הסמוכה לקיבוצו יוקנעם עלית, והכיר את  איתי בושרי מר ישראל בעצמו וזוכה תחרויות בעולם, שהפך לו מנטור, ספונסר ותומך.

04.09.2014 מאת: פורטל הכרמל והצפון
בועז יואל מר ישראל, מקיבוץ רמות מנשה

בועז יואל רק בן 17.5 וכבר יודע מה הוא רוצה לעשות בחיים: "אני רוצה לעסוק בפיתוח גוף במשך כל חיי, לפתח קריירה בתחום, ללמוד תזונה ולהפוך את התחביב שלי לפרנסתי".

 את הבוקר הוא מתחיל עם הזריחה בחמש, בשעה של פעילות אירובית בחדר הכושר בקיבוץ, יוצא לעבוד ומשלים עוד שלוש שעות של אמון  אחר הצהריים הכולל:  הרמת משקולות, אמון אירובי ושכלול היכולת בפואיזינג( פוזות מול המראה החושפות את מבנה הגוף השרירי)

בין לבין אוכל 7 ארוחות ביום, של מזון בריא עשיר בפחמימות וחלבונים, תפריט מגוון כל שלוש שעות, האמון, המזון וכל הנדרש, גם במראה החיצוני, הפך לו לאורח חיים ממש.

"כדי להגיע להישגים נדרש ממני לוותר הרבה בחיי, במיוחד על חיי חברה, השתתפות במסיבות, שתיה עם החברה וכל מה שחבריי עושים".

בועז הגיע להישגים ולמקום ראשון בתחרות הנוער שהתקיימה בווינגייט בזכות מאמנו גיל גרנות, חברות ותמיכה מאיגוד I.f.b.e.  'איתי המנטור והוריו גבי ויהודית התומכים בו ומעודדים אוו לכל אורך עיסוקו תחום.

כדי לממן את ההוצאות היקרות בעיקר של האוכל המיוחד ותוספי התזונה הוא עובד ונתמך על ידי ספונסרים.

בועז: "ממליץ לכל אחד ואחת להתאמן ולשמור על כושר ועל תזונה  כמובן לא לוותר על החלום, זה שווה כל רגע , במיוחד ברגע השיא בו אתה זוכה במקום הראשון ויורד מהבמה בתחושת סיפוק, אין הרגשה טובה מזו".

בועז יואל

לספורט התובעני הזהה, גם תפאורה לא פשוטה במראה  החיצוני, בועז מתהדר בתספורת מיוחדת וצבעונית , מושך על גופו שמן, אחרי גילוח הגוף כמובן ועוד.

הוא מתכוון להתחרות בעוד שנתיים וכשזה יקרה הוא יתמודד בקטגוריה של  בוגרים.

למיטב ידיעתו ,הוא היחידי מהנוער ביישובי המועצה האזורית מגידו שמתעסק בספורט זה, למרות שבשנים האחרונות הפך ספורט זה לפופולרי יותר בקרב הצעירים.

בפייסבוק הוא זוכה להרבה מעריצים ושבחים ואף ראש המועצה איציק חולבסקי ,שנחשף למידע בפייסבוק, היה בין המתקשרים והמברכים על ההישג הנאה.

התמונה באדיבות דוברות מגידו יעל ברניר דוברת המועצה, בתמונה בועז מימין

תגובות

מומלצים