גמלאי הדרוזים מחזקים את מעמדם באיפ"א

נסר נסראלדין גזבר ארגון איפ"א בישראל, מחדד לנו את הכללים לפיהם ניתן לבחור ולהיבחר לארגון ושם את הדגש על חשיבות השפעת הגמלאים הדרוזים בתוך הארגון לרווחת הגמלאים.

11.09.2014 מאת: פורטל הכרמל והצפון
גמלאי הדרוזים מחזקים את מעמדם באיפ"א

ארגון השוטרים הבינלאומי איפ"א מקיים כל 4 שנים בחירות, סניף ישראל מונה אלפי חברים והוא הרביעי בגודלו בעולם אחרי גרמניה,אוסטריה ורומניה, סניף ישראל נחשב לראשון ביחס בין גודל הארגון לגודל המשטרה ואף בעל הגידול המרשים ביותר במספר החברים, פעילות בסניפים ועשייה לאומית. חברי איפ"א ישראל שותפים לארגון המאגד שוטרים, סוהרים, מתנדבי משא"ז וגמלאים.

נסר נסראלדין שמכהן כחבר נשיאות במשך שתי קדנציות, ואחראי על הגזברות, שדאג ביחד עם הצוות שלו להכין תקציב אחראי בהתאם לדרישות ולסיים כל שנה עם תקציב מאוזן.

נסר ייצג את הארגון בכל מקום בחו"ל ובארץ בכבוד הראוי ויחד שאר חברי הנשיאות הביא להחלטות חשובות ונכונות לטובת החברים ורווחתם, שוויון זכויות לכלל החברים והדאגה לפרט.

נסר מפרט על הנהלים איך בוחרים לנשיאות וליו"ר סניפים לפי התקנון, "בעדה הדרוזית יש לנו 1100 חברים גמלאים בהם צריכים להשקיע את מירב המאמץ שלנו לבחירות, אם כי יש לנו עוד מתנדבים במג"ב בשב"ס ובמשטרה שיכולים להשפיע".

נסר

נסר: "יש בינתיים 3 מתמודדים, מדליה מתמודד לסניף איפ"א מבדא והבה, ויש שמועות על עוד מתמודד".

לגבי הנשיאות : יש 3 מתמודדים: אנוכי נסר נסראלדין, נזיה חלבי, קנג קבלאן מבית גאן.

"יש לציין כי עד לפני 8 חודשים הייתי הנציג היחידי והיום ישנם עוד 2 נציגים, זה הישג בלתי רגיל".

נסר: "חברי איפ"א בישראל שותפים למגוון רחב של פעילויות ברמה הארצית והמקומית, אנחנו יוזמים פעילויות מגוונות, ספורט, תחרויות קבוצתיות, פעילות חברתית, ימי כיף, טיולים, תרבות, רווחה ועוד והכל נעשה בתרומה".

נסר: "פונה לכל הגמלאים להשפיע למען האנשים הטובים והנכונים שעושים למענכם".

לכל הדברים שאומר נסר בסרטון

 

{YouTubeVideo id=iSG15BLRf4k}

תגובות

מומלצים