כביש 672 האם זה סוף הפרשה ??

בפגישת חירום במשרד התחבורה בירושלים סוכם כי עוד השבוע יוחלט על עתיד כביש 672 אם יוחזר לאחריות מע"צ, רפיק חלבי ווג'יה כיוף התנגדו ופועלים בדרכים שונות להיפטר מאחזקת 672 ווגיה כיוף פנה לבג"צ

15.09.2014 מאת: פורטל הכרמל והצפון
כביש 672 האם זה סוף הפרשה ??

לאחר שכביש הדמים 672 והמסוכן בין כבישי הארץ הועבר לאחזקת הרשויות המקומיות דאלית אל כרמל ועוספיה, התחיל מאבק משותף של הרשויות להחזיר את אחזקת הכביש למשרד התחבורה.

אמש התקיימה פגישת חירום במשרד התחבורה בירושלים, בהשתתפות קרן טרנר, סמנכ"לית תשתיות ותיאום תחבורתי במשרד התחבורה, עאדל דראושה ורשראש עאמר, סוכם כי עוד השבוע יוחלט על עתיד הכביש המסוכן וככל הנראה יוחזר לאחריות מע"צ.

כזכור העביר משרד התחבורה את הכביש 672 שחוצה את כפרי הכרמל עוספיה ודלית אל כרמל לאחריות המועצות לפני שנתיים וחצי, בלי לתקצב אותו ביודעם כי שתי המועצות אינן יכולות לתחזק את הכביש ומאז הוא מוזנח ומסוכן.

כביש 672ראשי המועצות רפיק חלבי ווג'יה כיוף התנגדו ופועלים בדרכים שונות להיפטר מאחריות על הכביש הזה, וגיה כיוף פנה בנדון לבג"צ ורפיק חלבי הכין את כל המסמכים דרך משרד פאהום בנצרת והכין תיק פנייה לבג"צ.

בפגישה אמש הודתה קרן טרנר כי חייבים למצוא פתרון מיידי וכי אינה מתנגדת לפנייה לערכאות משפטיות, אבל לבסוף הבטיחה כי עוד השבוע ולאחר בדיקת נתוני התחבורה, יוחלט ככל הנראה על החזרת האחריות למע"צ וגם דרישה להתחיל מיד בשיפור המצב הקשה.

בתשובה לשאלת פורטל הכרמל, אמר רפיק חלבי :" אני מאוד אופטימי ואם זה אכן יקרה השבוע, אראה בכך הישג גדול מאוד לדלית אל כרמל ולעוספיא, זו מציאות בלתי מתקבלת על הדעת וצר לי שהמועצה הקודמת לא השתמשה בכל הכלים לבטל את רוע הגזרה".

יש לציין שראש מועצת עוספיה וגיה כיוף לא לקח חלק בישיבה אמש בירושלים

 

{YouTubeVideo id=SiLE4fncfW8}

תגובות

מומלצים