שירותי גרירה לחרשים

עד עכשיו, חרשים שנתקעו בכביש נותרו בלי שום יכולת להזמין גרר, לראשונה בישראל: שירותי גרירה לחרשים מזמינים גרר גם ב-SMS, בישראל כ-750,000 חרשים וכבדי שמיעה מתוכם כ100,000 נהגים

12.10.2014 מאת: פורטל הכרמל והצפון
שירותי גרירה לחרשים

חברת נתי שירותי דרך משיקה השבוע שירות חדש בשם "S.O.S  ב-S.M.S" , שיאפשר לציבור החרשים וכבדי שמיעה בארץ להזמין שירותי דרך וגרירה באמצעות שליחת מסרון (SMS) מהטלפון הסלולרי שברשותם. זו חברת שירותי הדרך והגרירה היחידה בישראל שמאפשרת שירות ייחודי זה.

השירות נולד בעקבות פניה של לקוח חרש, עם סיפור אישי כואב, בו תאר את הקושי הרב בהזמנת שירותי דרך וגרירה, חוסר ההבנה והנכונות לסייע והתלות התמידית בעזרה מגורם שלישי. בנתי שירותי דרך החליטו מיד להרים את הכפפה ולראות כיצד להקל על מצוקתם של החרשים ואף יצרו שיתוף פעולה עם אגודת החרשים בישראל (אח"א).

השירות החדש "S.O.S  ב-S.M.S"  זמין מעתה לציבור החרשים וכבדי השמיעה בישראל בהרשמה אונליין, בכל רחבי הארץ 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע (למעט יום כיפור) במנוי שנתי בעלות מיוחדת של 300 ש"ח בשנה בלבד, אשר כולל מגון רחב של שירותים.

להערכת יו"ר אגודת החרשים בן ציון חן, בישראל כ-750,000 חרשים וכבדי שמיעה מתוכם כ100,000 נהגים. בנתי שירותי דרך פנו לאגודת החרשים בישראל, על מנת להתאים את השירות בצורה המיטבית לצרכי אותו הציבור וכך לסייע להם בצורה הטובה ביותר.

גרר

"יש חירשים רבים שאינם מדברים או קשה להבין אותם. אנחנו מתקשרים באמצעות סמסים או מייל. לכן אנחנו חייבים להעזר באדם שומע שיתקשר עבורנו למוקד השירות. מעבר לקושי, יש פעמים רבות חוסר רצון במוקדים לעזור, לעיתים מנתקים לנו את השיחה, וזה מאד מתסכל" מסביר בן ציון חן, יו"ר אגודת החרשים בישראל.

חן מספר גם על חוויה אישית שלו כאשר מצא עצמו תקוע עם רכבו בצד הכביש בשעה 2:00 לפנות בוקר ולא רצה להעיר את בני משפחתו על מנת שיזעיקו עבורו שירותי דרך. ניסיון לפנות למוקד בעצמו לא צלח ולכן המתין חן ברכבו עד לשעה 8:00 בבוקר, אז התקשר לביתו (שהיא שומעת) והיא הזעיקה עבורו חברה לשירותי דרך. הגרר הגיע ב-10:30 בבוקר. "לשבת ברכב למעלה מ- 8 שעות בלילה, באמצע שום מקום, כשאף אחד לא יכול או רוצה לעזור, זו חוויה בהחלט לא נעימה ומתסכלת מאד", מדגיש בן ציון חן יו"ר אח"א.

כאמור, מעתה נתי שירותי דרך, משיקים לראשונה בישראל את השירות החדש "S.O.S  ב-S.M.S"  לציבור החרשים וכבדי השמיעה אשר יהיה זמין בכל רחבי הארץ, המחיר – 300 ש"ח לשנה כולל כיסוי מלא לצרכיהם במנוי שנתי: שירותי גרירה וניידת בפריסה ארצית, החלפת גלגל ואספקת דלק ללא השתתפות עצמית, שירותי דרך וגרירה מכביש 6 ללא עלות אגרה, ניידת שירות לחניון תת קרקעי ללא עלות חילוץ, שירותי דרך וגרירה בגין תקלה חוזרת, אחסנת הרכב ללא תשלום (כשהמוסך סגור), כיסוי שמשות ללא השתתפות עצמית, כיסוי לשבר מראות צד (זכוכית בלבד), רכב חליפי 1,300 סמ"ק עד 7 ימים בתאונה, עד 14 יום באבדן מוחלט (עד בית הלקוח) ועד 30 יום בגניבה, ובנוסף כיסוי לרדיו דיסק MP3 קורא צרובים ללא אקסס.

יש לציין כי נתי שירותי דרך היא החברה היחידה המעניקה שירות מונגש לאוכלוסיה זו.

השירות עובד באמצעות מספר טלפון יחודי 050-4005640 אליו המנויים שולחים מסרון, המתקבל מיידית במוקד השירות. המערכת פותחת קריאה, כאשר המוקדנים של החברה מתקשרים איתם באמצעות מסרונים ושולחים להם ניידת לפי סוג השירות הנדרש.

נתי דייני, מנכ"ל נתי שירותי דרך מסביר כי "סיפורו של בן ציון חן וסיפורים על מקרים נוספים, נגעו לליבי ומיד היה ברור לי כי עם כל הטכנולוגיה שיש לנו כיום ושיפור השירותים הניתנים בכל הזירות בתחומי היום היום, אין זה סביר שציבור כל כך גדול של נהגים לא יוכל לקבל שירות כל כך בסיסי. זיהינו תחום שלם שניתן וחשוב לערוך בו שינויים ואנו בהחלט
מתעדים להרחיב ולהנגיש את השירותים בתחום הזה כגון סיוע בהתנהלות במקרה תביעה ועוד".

לפרטים והרשמה אונליין: http://natid.co.il/

תגובות

מומלצים