טיפים לבחירת קייטרינג מושלם לאירוע

אתם יכולים להשקיע רבות בבחירת המוזיקה, הרב או הבגדים, לבחור בקפדנות את סידור הפרחים על השולחנות, ואת הצבעים אשר יקשטו את האולם, אבל בסופו של יום, מה שיקבע אם האירוע שלכם מוצלח הוא האוכל שתבחרו להגיש.

21.10.2014 מאת: פורטל הכרמל והצפון
טיפים לבחירת קייטרינג מושלם לאירוע

הבת הגיעה לגיל המצוות? נולד תינוק חדש במשפחה? יום הולדת 60 של אמא כבר מתקרב? או שאחרי תקופה ארוכה ביחד החלטתם להתחתן? שיהיה בשעה טובה!

אתם יכולים להשקיע רבות בבחירת המוזיקה, הרב או הבגדים, לבחור בקפדנות את סידור הפרחים על השולחנות, ואת הצבעים אשר יקשטו את האולם, אבל בסופו של יום, מה שיקבע אם האירוע שלכם מוצלח הוא האוכל שתבחרו להגיש.

לא משנה כמה הכלה הייתה יפה, כמה מרגשת הייתה החופה או כמה עשיתם שמח על רחבת הריקודים, בסופו של יום, כאשר תשאלו את האורחים איך היה האירוע הם ישיבו בתשובות כמו: "האנטריקוט היה מעולה", "הקבבונים במנת הפתיחה היו מצוינים" או "הקינוחים היו מגוונים וטעימים". אין מה לעשות, כאשר מדברים על הצלחתו של האירוע, מדברים על האוכל שהוגש, ועל מנת להבטיח שהאירוע יהיה מוצלח, עליכם לבחור בחברת קייטרינג טובה ומקצועית.

כיצד ניתן למצוא קייטרינג לאירועים?  

השוק במדינת ישראל רווי במספר גדול של חברות אשר מעניקות שירותי הסעדה לאירועים, אם כך, כיצד תוכלו לבחור את החברה המתאימה לכם ביותר? הנה כמה דרכים למצוא קייטרינג לחתונה יוקרתית עם טעמים בלתי נשכחים:

• כולנו נכחנו באירועים כאלו ואחרים במהלך חיינו. נסו להיזכר באירוע בו האוכל היה מצוין, שחזרו מי הייתה החברה אשר סיפקה את שירותי ההסעדה, ופנו אליהם לבדיקה.

• פנו למכרים, לחברים ולקרובי משפחה, ובקשו המלצות על חברת קייטרינג טובה ומקצועית. אם אחרים היו מרוצים מהחברה לפניכם, סביר מאוד שגם אתם תהיו מרוצים מהאוכל וגם מהשירות, אחרי הכל אין חכם כבל ניסיון.

• גלשו ברשת האינטרנט, וחפשו המלצות וביקורות על חברות הסעדה שונות. רק הקפידו לקחת את מה שנכתב ברשת בערבון מוגבל, ובדקו קריטריונים אחרים לפני שאתם בוחרים בחברה ספציפית.

• ישנם אולמות אשר מספקים את שירותי ההסעדה באופן עצמאי, כחלק מהמחיר הכלול. במקרה כזה, תוכלו לבחון היטב מה מציע לכם החוזה, ולסמוך על המקום שיעניק שירות מקצועי ויגיש אוכל איכותי.  

קייטרינג

מה חשוב לבדוק לפני שבוחרים? 
לפני שאתם מחליטים סופית על חברה אשר תעניק לכם את שירותי קייטרינג לאירועים, מומלץ לבחון כמה פרמטרים נוספים:

• אישורים ורישיונות: בראש ובראשונה חשוב מאוד לבדוק כי חברת הקייטרינג מחזיקה בכל האישורים הנדרשים לצורך פעילות חוקית. לא תרצו להגיע ליום האירוע ולגלות שיש בעיות עם החברה אשר אחראית להאכיל את האורחים. 

• כשרות: ישנם אורחים אשר הכשרות של המזון באירוע חשובה להם מאוד. הקפידו לבדוק כי החברה מחזיקה תעודת כשרות, ומה היא רמת הכשרות של המזון. 

• מה כלול: לבסוף, חשוב מאוד שתבדקו מה כלול בתוך החוזה עליו אתם חותמים. האם החברה מספקת לכם רק את המזון, או שהיא מספקת לכם גם כלי הגשה, מלצרים וברמנים כחלק מההסכם.  

קייטרינג "בראף" מעניקה שירותי קייטרינג מכל הסוגים. החברה מתמחה במגוון רחב של סגנונות בישול ואפיה, והיא הבחירה המושלמת לאירוע קטן או גדול, אם אתם מעוניינים לגרום לאורחים להיות מרוצים. 

תגובות

מומלצים