חובת הציבור להתערב בדליה ועוספיה

כל הדברים שחסרים ולא מקודמים בכפרים הדרוזים בכרמל נובעים מתוכניות ההבראה שבאות לסגור חובות גם שלא צריך, חברי מועצה זה לא רק לדאוג לקרובי משפחה לסדר להם מקום עבודה, יש כפר שלם כאן.

27.10.2014 מאת: פורטל הכרמל והצפון
חובת הציבור להתערב בדליה ועוספיה

הזמנים בהם לא היתה ביקורת וכל אחד שמשך בחוטים יכל לעשות מה שרצה בכסף וברכוש הציבורי נגמרו, היום הציבור דורש מכל נבחר דין וחשבון.

על הציבור המקומי בכפרים לתמוך במרזוק קדור ובכל אדם שבא להלחם בשחיתות שלטונית, זה הדבר החשוב מכל למען התפתחות הכפר של כולנו.

יתכן שתמצאו את ראשי המועצות רפיק חלבי ווגיה כיוף לא כל כך אוהבים את הביקורת ולא רוצים יותר מדי רעש, הם שואפים לשקט נפשי ושלווה והעיקר למסור לתושבים את המסר "זו הירושה שקבלתי מהמועצה הקודמת".

שאלות רבות שואל התושב, מדוע המועצות לא הולכות למשטרה ולבתי המשפט בכל הדברים הרבים שחלקם הגדול מוכרים לכולם ובמיוחד בסוגיית אזור התעשייה שנשדד, פרשת סונול ישראל וסונול כנען, פרשת הקבלן כורמן עבודות חלת עלי וזוחלוק ועוד ועוד?.

כאשר מדברים עם חלק מחברי המועצה שאמורים להיות נאמני הציבור ששלח אותם מתגלה פרצופם האמיתי והם מתחילים להגן על ראש הרשות שלהם, כאילו אחרים באים להכשילו במה שהם אמרו.

ישנם חברי מועצה שיודעים הכל, אבל בגלל הטבה למען בן משפחה מוכנים למכור את כולם.

הציבור נדרש לדרוש את מה שמגיע לו בדאלית אל כרמל ועוספיה, אנחנו משלמים מחיר יקר מאוד עבור המים לעומת מקומות אחרים בארץ שמקבלים מים נקיים ובכפרים שלנו מים ברמה ירודה בגלל הצנרת הישנה.

הציבור בנוסף משלם מחיר יקר מאוד בארנונה ובתמורה לא מקבל רבע ממה שצריך לקבל בעבור מה שהוא משלם.

הציבור משלם מחיר יקר בגלל תוכניות ההבראה שהולכות כולן למען חובות שלא נבדקים על המועצות המקומיות, היום בדליה ועוספיה החוב עולה על מאה ועשרים מליון ₪, סכום שלעולם לא יוכלו לכסות אותו וככל הנראה רצונם רק לשלם משכורות לעובדים ומעבר לזה אין כל משמעות לפתח מועדוני נוער, פעילות בקהילה, תרבות, חוגים, ספורט, ניקיון רחובות ושמירה על הישוב, גנים ציבוריים ודברים נוספים, שכלל לא נמצאים בתקציב שהולך כל כולו לתיקים שלא ברור עבור מה, או שנעשו בכוונה ע"י אחראים של המועצה.

חובה על כל תושב להבין שבפועל המועצות גובות כספים בכדי לתת שירות ולא רק בשביל המשכורות המנופחות של הבכירים שבמקום מתוקן כלל לא היו מעסיקים אותם.

לא באים להתנגח או לשרת טובה של זה או אחר, אבל חשוב לדעת שכל מי שיפעל לטובת הקופה הציבורית והמלחמה בשחיתות ולספק את האמת לתושבים, נתמוך ונדחף אותו גבוה ככל שניתן.

לא שותקים עוד, אותם נבחרים לפחות שיתנו 5 אחוז מהמשכורת שלהם לטובת הכפר.

תגובות

13. דלואניה לפני 10 שנים
כל מילה כסלע
12. רמי לפני 10 שנים
כל הכבוד לפורטל הכרמל
11. עספאוי מתון לפני 10 שנים
פורטל הכרמל - מוריד לכם את הכובע
10. אישה לפני 10 שנים
להתעורר זו מילה מיוחדת
9. תושב לפני 10 שנים
תהיה חכם בתשובה לסמי חלבי
8. عسفاوي לפני 10 שנים
حدث ولا حرج
7. חלבי סמי לפני 10 שנים
תהיה חכם ולא צודק
6. ابن البلد לפני 10 שנים
؟
5. דילאווי1 לפני 10 שנים
هاي المره
4. מועאד לפני 10 שנים
כל מילה כסלע חסין
3. חלבי לפני 10 שנים
זה נוגע לכל אחד
2. מועין חלבי לפני 10 שנים
די לשחיתות
1. חלבי לפני 10 שנים
פורטל הכרמל צודק בכל מילה

מומלצים