רמי לוי במחווה למשפחת השוטר הדרוזי שנהרג

רכב גדוש שקיות של מצרכים הגיע אל משפחתו של השוטר הדרוזי שנהרג בהסתערות על המחבלים. "זה פשוט מעשה אנושי של הזדהות וכבוד", אמר בן דוד של סייף

20.11.2014 מאת: יאיר קראוס

אל בית משפחת סייף בכפר יאנוח-ג'ת, נכנס הבוקר (ה') רכב מסחרי גדול וממנו הגיח נהג שללא מילים פרק ארגזים ושקיות עמוסות מזון וממתקים, עבור ימי האבל הקשים שעוד נכונים לרינאל, האלמנה הטרייה, ולבתם בת הארבעה חודשים, נרין. מעטפה הועברה לנציג המשפחה עם מסר קצרצר: רמי לוי מבקש להשתתף בצערכם.

יחד עם גל התמיכה והאהבה שזוכה המשפחה מאזרחים מכל רחבי הארץ, השמועה על המחווה המרגשת של לוי, פשטה ברחבי הכפר וזכתה להערכה עצומה מהתושבים. למרות שאין לו סניפים באזור שלח לוי את המצרכים ובני המשפחה מספרים כי הרעייה התרגשה עד כדי דמעות, יחד עם כל הנוכחים בבית האבלים.

בבוקרו של היום הראשון לאבל, גדשו את ביתו של סייף מאות מבקרים מכל האזור, שעלו לרגל לנחם את האבלים. מתוך המנחמים בלטו במיוחד עשרות חובשי כיפות שחורות וסרוגות שהגיעו לנחם ולהשתתף בצער המשפחה. "המבקרים סיפרו לנו שבבתי הכנסת מתפללים לעילוי נשמתו של זידאן ושלומדים למענו וזה מאוד ריגש אותנו. הגיעו לכאן מירושלים ומהאזור כולו", מספר מוניב סייף, בן דודו של סייף ז"ל.

על המחווה של רמי לוי אומר סייף כי המשפחה מניחה שעשה זאת בשקט ובצניעות ושהם לא הופתעו מהדבר: "לא פלא שרמי לוי עושה דבר כזה. האבל שלנו הפך למשהו לאומי ולא פרטי. זה פשוט מעשה אנושי של הזדהות וכבוד".

מקור: http://www.nrg.co.il/online/1/ART2/648/314.html?hp=1&cat=402&loc=2

תגובות

1. יהודה מרציאנו, רחובות לפני 9 שנים
זיאד סייף היקר זכרו לברכה

מומלצים