הממשלה לא תדון בתקציב הדרוזים

תכנית הפיתוח של הכפרים הדרוזים לא תעלה בישיבת הממשלה השבועית בראשון, חגיגה מוקדמת של הדרוזים שהודו וברכו ויש שהודיעו ששכנעו את השרים להצביע, דובר משרד ראש הממשלה לשאלתנו:"סעיף זה איננו מופיע כרגע בסדר יומה של ישיבת הממשלה".

06.12.2014 מאת: פורטל הכרמל והצפון
הממשלה לא תדון בתקציב הדרוזים

ההנהגה הדרוזית רצה לברך ולהודות לממשלה שאישרה לכפרים הדרוזים תכנית הבראה אבל בפועל אין כל שחר לדברים שפרסמו ראשי המועצות ואיוב קרא.

לשכת ראש הממשלה הערב בתשובה לשאלתנו, האם הסעיף יעלה בישיבתה השבועית של הממשלה, נמסר ע"י הדובר אופיר גנדלמן: "סעיף זה איננו מופיע כרגע בסדר יומה של ישיבת הממשלה מחר".

לדברים של רפיק חלבי ואיוב קרא

איוב קרא: "שוחחתי עם גורמים שונים בממשלה בסוף השבוע וכולם כאיש אחד מעונינים לקבל החלטה מחר בממשלה בעניין תוכנית הפיתוח לכפרי הדרוזים בסך 2.5 מליארד ש"ח. כך אמר לפני דקות סגן השר לשעבר איוב קרא באסיפה בסוגיה זו  שנערכה בדאלית אל כרמל.

קרא הוסיף שאין כאן כלל מהלך פוליטי להיפך ,ממשלת ישראל הכינה תוכנית זו בהמשך לתוכנית קודמת  שמסתיימת בימים אלה, אותה העברתי בממשלה הקודמת.אני מציע  לתמוך בממשלה בכוונתה הברורה והכנה לקדם את המגזר הדרוזי, להתלכד ולסייע להעביר  היסטורית תוכנית זו המכפילה את היקף התמיכה בדרוזים ,יותר מכול תוכנית קודמת".

מכתב רפיק חלבי לראש הממשלה נתניהו, מתאריך 4.12.2014

לכבוד
מר בנימין נתניהו
ראש הממשלה
ירושלים

מכובדי,
מבקש אני, בשם הכפר דלית אל כרמל ורבים מבני העדה, להודות לך על תמיכתך בתכנית החומש לדרוזים כפי שהתפרסמה בתקשורת. זהו צעד אבירי ומעורר כבוד והערכה ויש בו הכרה בערך השותפות והאזרחות הטובה. רק התכנית הזו יכולה לגשר על הפערים ולעשות צדק עם הדרוזים.

הקולות המתנגדים להצעתך בטענה מופרכת ,שזו כלכלת בחירות או פזילה פוליטית לעבר הקול הדרוזי אינם מודעים לעבודה הקשה ,המעמיקה והרצינית שהוביל מנכ"ל משרדך מר הראל לוקר. אנחנו מבקשים להודות לו ולמר האשם חוסין ממשרד ראש הממשלה ולכל השרים שהיו שותפים לתכנית.

הכפרים הדרוזים סובלים משך שנים רבות ממחסור חמור בתקציבים ומהזנחה מתמשכת . התכנית שאתה חתום עליה תיזכר, כך אני מקווה, כתכנית ההצלה של המגזר הדרוזי.


בכבוד רב
רפיק חלבי
ראש המועצה
העתקים: הראל לוקר – מנכ"ל משרד ראש הממשלה 

תגובות

8. יוסף לפני 9 שנים
ראש מועצה וירטואל
7. אחמד לפני 9 שנים
לדעתי יש פתרון אחד
6. דרוזי משכיל לפני 9 שנים
חבל שאנחנו נראים כך
5. מודע מקרוב לדברים לפני 9 שנים
ראשי הרשויות שלנו אלופים בדיבורים - אפס מעשים - שו
4. אדם מיואש לפני 9 שנים
להודות בטעות ולחפש פתרונות
3. פוליטיקאי לפני 9 שנים
ועוד שואלים למה אנחנו נראים כך
2. דרוזית לפני 9 שנים
אנשים קטנים
1. עספאווי לפני 9 שנים
טירון נשאר טירון

מומלצים