דליה ועוספיה יתאגדו בפלגי מוצקין

בישיבה שהסתיימה הבוקר בין ראשי המועצות עוספיה ודליה וגיה כיוף ורפיק חלבי, מנהל המחוז והנהלת פלגי מוצקין, הוחלט שעד ה 1-4-15 שני הכפרים יכנסו לתאגיד המים והביוב פלגי מוצקין, השאלה מה עם הבתים ללא היתר? תגובת רפיק

13.01.2015 מאת: פורטל הכרמל והצפון
דליה ועוספיה יתאגדו בפלגי מוצקין

מנהל המחוז יוסף משלב, מקדם הליך להכניס את דאלית אל כרמל ועוספיה לתאגיד המים והביוב, למרות שהוא עומד בראש ועדת רכס הכרמל ועדת התכנון והבניה בדליה ועוספיה ומבין שלא ניתן דרך תאגיד מים וביוב לחבר כחוק בתים ללא היתרי בניה.

מה שקורה בכפרים הדרוזים בצפון, שחלקם הגדול של בתים יש להם היתרים, וחלק מזערי ללא היתרים, שקיבלו מעמד של חקלאי, זה אומר שהקוב שקונים אותו יותר זול מהקוב לשימוש ביתי, זה לא משתלם לתאגידים.

ראשי המועצות וגיה כיוף ורפיק חלבי קיימו ישיבה משותפת שיזם מנהל המחוז יוסף משלב, והנהלת תאגיד פלגי מוצקין, הוחלט לקיים ישיבה נוספת בנדון עוד החודש, שכל המטרה עד ה 1-4-15 דליה ועוספיה יהיו מאוגדים בפלגי מוצקין.

ראש מועצת דליה רפיק חלבי בתגובה: "אם לא תהיה עליה משמעותית במתן השירות ועוד לפני שמתחילים במתן שירותים חינם לבתי התפילה, אני לא נכנס לזה".

תאגיד המים של קרית מוצקין, פלגי מוצקין, הוקם על מנת לדאוג לשירותי אספקת מים, פינוי שפכים וטיהורם, שדרוג תשתיות מים ופיתוח תשתיות חדשות לאוכלוסיית תושבי העיר קרית מוצקין.

תאגיד המים הוקם בהתאם לחוק תאגידי המים התשס"א  אשר קבע, כי מחובתה של כל רשות עירונית להקים תאגיד מים נפרד, אשר ינהל ויטפל בכל נושאי המים והביוב, ופיתוח התשתיות.

לאור ריבוי בתאגידי מים קטנים הומלץ ע"י הממונה על התאגידים לצרף לתאגיד המים פלגי מוצקין את היישוב רכסים. השירות ברכסים הינו שרות עצמאי. בקרוב יפתח סניף של תאגיד המים בו יבוצעו כל שרותי הגבייה. התחזוקה תבוצע ע"י צוות המקום בסיוע קבלנים חיצוניים.

תגובות

12. תושב לפני 9 שנים
להתחיל להתעורר
11. תושב לפני 9 שנים
צריך ללמוד מטעויות של אחרים
10. אחד העם לפני 9 שנים
גילוי נאות בבקשה
9. אמין חטיב לפני 9 שנים
דלית אל כרמל
8. אאאא לפני 9 שנים
לבדוק למה התפוצץ המו''מ עם אלעין
7. טיטו לפני 9 שנים
בלוף ושמו תאגיד
6. איש מהכרמל לפני 9 שנים
יודעים מה עושים בתאגיד
5. מודאג לפני 9 שנים
לאן נגיע?
4. אזרח מבין לפני 9 שנים
רפיק ווגיה תזהרו
3. משקיף... לפני 9 שנים
בלוף אחד גדול...
2. תושב מהשכונה לפני 9 שנים
המלצה
1. אמיר לפני 9 שנים
התאגדים מתבטלים במדינה ואין צורך לתגדים

מומלצים