העסקנות הדרוזית במפלגת העבודה נכשלה

מי שניצח במפלגת העבודה זה הקול החופשי כל העסקנות הישנה התפוררה ועפה, התוצאה מעידה על עצמה שלמרות רשימות החיסול לא עזרו לדחוק את שלי יחימוביץ', סתיו שפיר ואיציק שמול, שנבחרו ראשונים ברשימה. זוהיר בהלול גם נבחר מהקולות החופשיים.

14.01.2015 מאת: פורטל הכרמל והצפון
העסקנות הדרוזית במפלגת העבודה נכשלה

הבחירות למפלגת העבודה מסמנים ניצחון גדול לקולות החופשיים ובוז גדול לכל העסקנים שניסו לעשות דילים נגד מספר מתמודדים במפלגת העבודה.

למשל במעוז הדרוזי ניסו לדחוק את ח"כ שלי יחימוביץ' מהרשימה, בגלל חוק הקלון שהעבירה, שכל מי שעבר עבירה עם הרשעה לא יוכל להתמודד לתפקיד ציבורי, דבר שלא אהבו כל מיני אנשים במגזר הדרוזי ובמיוחד במחנה של סאלח טריף.

בנוסף במעוז הדרוזי ניסו לתת לכל מיני מתמודדים את הדיל שלהם, מה שלא עזר להם, גם האיש שרצו שיכנס נדחק למקום ה26 ובמקום ריאלי נבחר העיתונאי זוהיר בהלול.

מפלגת העבודה בחרה רשימה מהטובות, רשימה צעירה, עם פנים ורצון להוביל, יהיה קשה לתנועות האחרות להתמודד עם הנבחרת הזו.

למרות כל העסקנות שהתנהלה פה ושם, במגזר הדרוזי היו כמה שכן עזרו לשלי, לסתיו ולשמול להיבחר, ובמיוחד בעוספיה בתו של עמאד שח'ידים, שרה שח'ידים, יחד עם לוזאן זאהר, עמיד ועמית מנסור וריהאם כיוף שח'ידים ואחרים.

שוב לציין שבין המובילים שעבדו נגד הדילים שהיו סמי מוסטפא חלבי, מועאד אבו רוכן ופואד חסיסי שתמכו בקבוצה שנבחרה להוביל את המפלגה.

העבודה

תמונה ראשונית למתמודדים הדרוזים ברשימות: בליכוד איוב קרא במקום ריאלי, המועמד הדרוזי במפלגת העבודה במקום לא ריאלי, בישראל ביתנו והבית היהודי מקום לא ריאלי, לגבי המפלגות הערביות לא דורג שום מתמודד דרוזי.

 

רשימת העבודה

תגובות

8. يوسف عامر البقيعة לפני 9 שנים
تعليق
7. דרוזי לפני 9 שנים
לחברים היקרים
6. חבר מפלגה ותיק מאוד לפני 9 שנים
כל הכבוד לך מר עימאד שח'ידם
5. אלטיר לפני 9 שנים
עספיא
4. תושב עספיא לפני 9 שנים
עספיא
3. מגיב לפני 9 שנים
24 ראלי בליכוד ???
2. מהמחנה הזה לפני 9 שנים
כשלון החברים
1. רפיק לפני 9 שנים
להשתחרר

מומלצים