אתם משלמים את מחיר ההזנחה של מועצת דליה

דאלית אל כרמל התברכה במפעל תיירותי, ציבור רחב מכל הארץ פוקד את המרכז המסחרי בסופי שבוע, הזנחה ואי תחזוקה של המועצה במרכז גרם לפגיעתה של אישה, עכשיו הקופה הציבורית תשלם את כל ההוצאות כתוצאה מהזנחה.

06.02.2015 מאת: פורטל הכרמל והצפון
אתם משלמים את מחיר ההזנחה של מועצת דליה

זה שבעלי העסקים במרכז המסחרי בדאלית אל כרמל מתחזקים מנקים ושומרים על סדר, לא תמיד עוזר, המפגעים הרבים שמוצבים בצורה לא מקצועית ובטוחה בשולי הדרך גורמים מדי פעם לפציעתם של תיירים ותושבים שכלל הציבור לא שומע עליהם.

בשבוע האחרון הוזנק אמבולנס למרכז דאלית אל כרמל, לפנות אישה שנפגעה קשה כתוצאה מנפילה במרכז, באותה נקודה שעוברים את המעבר חצייה נתקלים בבטון המוצב במקום.

מרכז דלית אל כרמל מרכז מוזנח מופקר ברמות שקשה לתאר מכל הבחינות, כאילו המרכז הזה מתנהל בצורה עצמאית ללא כל התערבות של המועצה, שלא יוזמת דבר בעניין המחסומים המוצבים שעכשיו ובמקרה הזה הם הגורם לפציעתה של האישה, שפונתה מדליה ע"י צוות מד"א, ימי אשפוז וטיפול, ימי מחלה ועוד ואחרי זה עוגמת נפש ופיצויים.

מי היה צריך את זה, למה מראש לא להסיר את כל המפגעים במרכז המסחרי ?

בעלי עסקים שמבינים את חומרת העניין, מנסים למגר את התופעה ויש לציין שבאותו מקום כבר בשבועות האחרונים נפגעו ונפלו לפחות מספר מבקרים, חלקם לא נזקק לטיפול רפואי.

ככל הנראה יש בדליה מועצה שרק יודעת לדבר, לעשות זה לא התחום שלה.

המפגע בדליה

תגובות

5. מהשוק לפני 9 שנים
מועצה גרועה ביותר
4. בעל עסק לפני 9 שנים
מועצה לא מטפלת בכלום אצלנו
3. מהא לפני 9 שנים
בושה וחרפה
2. דילאוי לפני 9 שנים
שירותים
1. דלייתית לפני 9 שנים
מועצה שלא מתפקדת

מומלצים