לשלב את החינוך וקידום עובדי ההוראה בין עיקרי הנושאים שיטופלו בכנסת הבאה

פחות מחודש לבחירות ורק עכשיו חושפות חלק מהמפלגות את כוונותיהן בנושאי החינוך, כמו למשל תכנית המבוססת בעיקר על תוספות תקציביות מהאוצר, שמטרתה ליצור מערכת שמרחיבה את האחריות על הילדים ולהתברג בין העשירייה הראשונה בעולם בתחום החינוך, תוך עשור.

25.02.2015 מאת: פורטל הכרמל והצפון
לשלב את החינוך וקידום עובדי ההוראה בין עיקרי הנושאים שיטופלו בכנסת הבאה

יו"ר הסתדרות המורים חיפה והמרחב, חני לידור, פנתה ליושבי ראש המפלגות וחברי כנסת נוספים וביקשה להדגיש את חשיבותו של נושא החינוך: "בימים אלו סוערת מערכת הבחירות סביב נושאים רבים החיוניים לטובתה של מדינת ישראל ועתידה. למרבה הצער למיטב הכרתי, נושא החינוך שהוא הראשון במעלה, לא עולה מספיק לסדר היום הציבורי ואינו מהווה נושא משמעותי במהלך הבחירות".

לדברי לידור, החינוך הוא ללא ספק גורם מרכזי בעיצוב דמותם של הדורות הבאים בחברה הישראלית ובניית עתידנו כמדינה בתהליכי צמיחה והתפתחות. מערכת החינוך היא סוכן השינוי האמיתי של דורות אלה ושל החברה בארץ. על המפלגות לתת דגש לשיקום והשבת מעמד המורים והמחנכים על כנו. "חובה על המפלגות השונות לתת את הדעת לנושא ולהעלותו לסדר היום הלאומי."

לידור הוסיפה בפנייתה כי על המפלגות לשלב את החינוך ואת קידום עובדי ההוראה בין עיקרי הנושאים שיטופלו בכנסת הבאה, למען החינוך בארץ.

 

חני לידור

תגובות

מומלצים