טיפים למשלוח פרחים דרך האינטרנט

פרחים הם מתנה התאימה למגוון רחב של אנשים ומגוון רחב של קשרים בין אנשים. פרחים מתאימים כמתנה לאדם שעמו ישנם קשרים פורמליים כמו לקוח או עובד, וגם לאדם קרוב כמו חבר, בן או בת זוג או קרוב משפחה.

31.03.2015 מאת: פורטל הכרמל והצפון
טיפים למשלוח פרחים דרך האינטרנט

קבלתם של פרחים מעוררת תמיד התרגשות ושמחה. הזר יכול להשרות אוירה אלגנטית ויוקרתית כמו גם אוירה ביתית וחמימה. ישנן אפשרויות רבות באשר לבחירת זר הפרחים והתאמתו לאדם או לאירוע. ישנם מאות צירופי פרחים אפשריים כך שזר פרחים הוא חדש ואף פעם לא חוזר על עצמו. הפרחים הם מתנה מתכלה אשר אינה תופסת מקום לאורך זמן, עובדה המהווה יתרון בעיני רבים. היום ניתן להזמין פרחים בדרך קלה ונוחה- באמצעות האינטרנט. למה לשים לב כשעומדים להזמין פרחים באמצעות האינטרנט?

לעשות סקר שוק

כמו בכל מוצר אותו אתם עומדים לרכוש באמצעות האינטרנט ובכלל, גם בתחום הפרחים מומלץ לעשות סקר שוק. ישנם אתרים רבים המציעים זרי פרחים. בחרו לכם מספר אתרים רציניים, כלומר כאלה המתמחים בתחום הפרחים בלבד כמו חנויות פרחים מקוונות או אתרים של חנויות פרחים אמיתיות הקיימות גם מחוץ למסך. בחירה באתר רציני תבטיח את איכותו של הזר.

לבחור חנות הקרובה ליעד

גם אם מדובר על אתר רציני, אם אינו שייך לחנות הממוקמת קרוב ליעד אליו אמור הזר להגיע, או אם  זוהי חנות מקוונת שאינה עובדת עם משלוחי פרחים בסביבה, הדבר יוריד מאיכות הזר. ודאו שהאתר עובד עם משלוחי פרחים באזור אליו מיועד הזר להגיע. אם היעד נמצא באזור השפלה, משלוחי פרחים בבאר יעקב וסביבתה הקרובה יבטיחו את הגעתו של הזר כשהוא רענן, טרי ויעניק תחושה נפלאה למקבל הזר. עלים שמוטים ומראה בלוי יפחיתו גם מערכו של הזר היוקרתי ביותר וחבל.

בחרו את הזר המתאים לאדם ולאירוע

השקיעו מחשבה בבחירת סוג הזר, צירופי הפרחים, הצבעים, הצורה והסגנון. אם מדובר על לקוח או עובד החברה בחרו זר בעל מראה סולידי אשר יראה טוב בעיני כל אחד, זר שצבעיו עדינים כך שיתאים למגוון רחב ככל האפשר של אנשים או מקומות- אינכם יודעים האם אותו אדם מייעד את זר הפרחים לסלון ביתו או למשרד שלו. אם מדובר על אדם אותו הנכם מכירים אישית ניתן לתת לדמיון להשתולל יותר, להתאים את הזר לאופיו ולטעמו של אותו אדם וגם לסוג הקשר שלכם איתו. אם מדובר על חבר, זר הכולל צבעים חמים כמו כתום או צהוב ונותנים תחושה אביבית וכיפית. אם זו חברה החובבת "צבעי בנות" כמו סגול וורוד ניתן לבחור בזר הכולל ליזיאנטוסים, פרחי לילך, ורדים, צבעונים ועוד. אם זהו זר לסבתכם שחוגגת יום הולדת 80 בחרו זר חגיגי ויוקרתי שיתאים לטעמה של אישה מבוגרת. אתר פרחים רציני יעמיד לרשותכם מגוון אפשרויות וזרים מסוגים שונים.

פרחים

לצרף לזר תוספת מעניינת

אתרי זרים מגוונים היום את היצע הזרים גם עם תוספות שאינן פרחים אך בהחלט מתאים לצרפן לזר. ישנם פרחים משוקולד- פרלינים העטופים בנייר צלופן צבעוני שניתן לשלבם בתוך הזר והם מוסיפים עליזות, ססגוניות וכמובן ישמחו את חובבי המתוק ישנם מארזים חגיגיים המתאימים לאירועים ספציפיים כמו מארז לכבוד לידת תינוק הכולל גם מגבת או שמיכה רכה, בגד לתינוק או מוצרים מפנקים ליולדת. ניתן לרכוש באתרים רבים מארז הכולל גם בקבוק יין ומתאים מאוד כמתנה לכבוד חג (או פשוט לחובבי היין...) או זר פרחים המגיע בתוך כלי נוי בעל מראה דקורטיבי המהווה מתנה בפני עצמה. הסתכלו באותם אתרים בתוספות המוצעות או ב"חבילות" הכוללות זר מיוחד לכבוד אירוע ספציפי ובחרו את המתאים ביותר לאדם ולאירוע.

בימינו, בהם קניות באינטרנט הפכו שכיחות ומהוות חלק בלתי נפרד מחיינו, גם מתנות עם מסורת רבת שנים שניתנו במשך דורות ניתן להזמין באמצעות האינטרנט בקלות רבה. כל שיש לעשות הוא לבחור את האתר שנראה לכם אמין ורציני, אתר שידאג להבאת הזר תוך זמן קצר ולבחור את הזר המתאים.

המאמר באדיבות חנות פרחים בבאר יעקב

תגובות

מומלצים