אספקת המים חזרה לצינורות בעוספיה

הבוקר מקורות הפסיקה את זרם המים לעוספיה בגלל חוב של 13 מיליון ש"ח, מידיעות שקבלנו מהמועצה המקומית עוספיה התושבים חייבים למועצה 79 מיליון ש"ח מים וארנונה, וגיה : "לא המועצה מענישה את התושבים אלא אותם תושבים שלא משלמים".

02.04.2015 מאת: פורטל הכרמל והצפון
אספקת המים חזרה לצינורות בעוספיה

בעקבות פניות ותלונות של תושבים מעוספיה למערכת פורטל הכרמל על ניתוק אספקת המים לישוב, פנינו לראש מועצת עוספיה וגיה כיוף, שאמר לנו: "מקורות שלחה פקס למועצה הבוקר שהיא מפסיקה את זרם המים בשל החוב, אני התרעתי לפני שבועיים שלושה על המצב הזה של החובות ואנשים חשבו שאני מאיים וזה לא כך, אני הרמתי טלפון לחברת מקורות והתחייבתי יחד עם מנהל המחוז למקורות שבימים הקרובים נעביר כספים, לאחר השיחה מקורות החזירה את זרם המים".

וגיהוגיה: "כעת אנו פונים לכל התושבים להגיע ולשלם את החובות, ע"מ שנוכל לשלם למקורות את החוב".

וגיה: "אין ספק שיש תושבים ששילמו מים וארנונה, אבל בכל שכונה ישנם מספר תושבים שלא משלמים ומענישים את השכונה שלהם שהם לא משלמים, לא המועצה מענישה את התושבים אלא אותם תושבים שלא משלמים".

לגבי טענות תושבים שהפסקת המים בכדי ללחוץ על עוספיה להכנס לתאגיד המים והביוב, וגיה אומר: "החוב הוא למקורות ואין שום קשר בין מקורות והחוב לנושא התאגיד, גם אם יהיה תאגיד צריך לשלם, אבל כנראה שכל אלה שלא משלמים וגונבים מים, נוח להם להתעסק עם המועצה ולהאשים אותנו".

 

עוספיה

תגובות

8. אמתי לפני 9 שנים
לשלם זו לא בושה
7. אני רק שאלה לפני 9 שנים
למה לא מופעלים אמצעי גביה נגד החייבים?
6. עיספאוי לפני 9 שנים
מצב לא טוב וגיה
5. מקורות לפני 9 שנים
עיצה
4. העמותה למעקב וביקורת בעוספיה לפני 9 שנים
נא לדייק כב ראש המועצה
3. השקר בדבריך לפני 9 שנים
ניתוק המים
2. תושב לפני 9 שנים
לא צודק להעניש את כולם
1. מגיב לפני 9 שנים
ניתוק לחייבים

מומלצים