אנואר פורץ דרך בפרויקט יחודי במינו

הם עדיין חדשים בשוק הטכנולוגי וכבר רכשו אותם מספר רשויות כמו ירכא ג'וליס פרדיס ויקנעם, תוך זמן קצר, עו"ד אל"מ אנואר סעב מוביל את המהפכה של קירוב הרשות לאזרח והגברת רמת המעורבות של האזרח בנעשה ברשות המקומית.

12.04.2015 מאת: פורטל הכרמל והצפון
אנואר פורץ דרך בפרויקט יחודי במינו

לא בכל יום פוגשים אנשים פורצי דרך בעדה הדרוזית, אנשים שעבורם השמיים הם הגבול, אנואר סעב פורץ דרך שהגשים חלום והקים מערכת טכנולוגית ייחודית במינה בארץ ובעולם. 

עו"ד אנואר סעב, אל"מ במילואים, תושב כפר אבו סנאן, פרש משירות בצה"ל בדרגת אלוף-משנה. בשירותו פיקד על יחידות שדה , גם כמפקד חטיבה במלחמת לבנון השנייה. בשנים האחרונות פיקד על מחוז מרכז בפיקוד העורף בתקופת 'עופרת יצוקה', ועל מחוז חיפה וצפון במהלך שלוש השנים האחרונות (בכלל זה באירוע 'אסון הכרמל'). בוגר תארים ראשונים: במשפטים, במזרח התיכון . תואר שני במדעי המדינה. בוגר קורס לפיקוד ומטה בישראל וקורס לפיקוד ומטה במרינס בארה"ב. השתתף כחונך בתרגילי נאט"ו במסגרת תחום הטיפול באסונות ב"מולדובה". בוגר סמינר לניהול אסונות ברמה הבין-לאומית בתורכיה. אנואר נשוי ואב לשלושה ילדים, הבכור בעתודה בלימודי הנדסה בטכניון. 

אנואר הוביל פרויקט מיוחד בשנה האחרונה יחד עם אנשי עסקים ואנשי טכנולוגיה בחברת "ליקמפאס LICOMPASS", הקימו מערכת ייחודית במינה בארץ, פרויקט פיתוח מערכת טכנולוגית ר"ז 106 (רשות זמינה) עם אפליקציה ייחודית שתיתן מענה לרשויות המקומיות וארגונים גדולים בזמן שגרה ובעת חירום.

מטרת העל של המערכת הנה מעורבות של התושבים ביתר שאת במתרחש ביישוב ואינטראקציה של הרשות עם תושביה.

למערכת יש אפליקציית קצה היוצרת אינטראקציה עם המערכת הרשותית ע"י האזרח וההפך הפועלת בטכנולוגיות אפל וגם אנדרואיד
יכולות המערכת הן רבות ומגוונות

ר"ז 106 היא מערכת עם מגוון יכולות היוצרות סביבה אינטימית לרשות המקומית, מקרבת את הרשות לאזרח ומגבירה את רמת המעורבות של האזרח בנעשה ברשות המקומית לצד מתן שירות ברמה אחרת.

אנואר מקווה שהמערכת שלהם תפרוץ גבולות ושבעתיד הקרוב יצליחו להקים מערכות כאלה מצליחות בעולם הגדול.

אנורא סעב

תגובות

6. גיל אזולאי לפני 9 שנים
מערכת מהפכנית
5. מוניר דאהר לפני 9 שנים
הידד
4. מנסור לפני 9 שנים
פרויקט מאוד נחוץ בכל ישוב
3. סמיר לפני 9 שנים
גאווה
2. מהנדס לפני 9 שנים
דבר נפלה אבל לא בכפרים הדרוזים
1. וסים שאמי לפני 9 שנים
דליה

מומלצים