קרא:"מינוי שר דרוזי הוא צורך לאומי"

"הלכתי אחרי ראש הממשלה כמו רות המואביה מיום שהגיע לליכוד, אני אוהב מעריץ ומכבד אותו ואנחנו משפחה עם משפחתו, אבל כמו שנביאנו יתרו שועיב היה עיניים למשה רבנו, אני גם מצווה להאיר את דרכו".

09.05.2015 מאת: פורטל הכרמל והצפון
קרא:"מינוי שר דרוזי הוא צורך לאומי"

חה"כ איוב קרא, מסביר את החשיבות במינוי שר דרוזי

"אני רוצה להודות לכולכם על התמיכה חברים יקרים ופונה לכול אלה שמחפשים לרקוד על  דם ואומר להם

מינוי שר דרוזי הוא צורך לאומי, כדי לרצות אלפי חיילים דרוזים ובני מיעוטים הפרוסים על גבולות ישראל וגם את משפחת השכול שלי ובראשם אביו של זידאן סיף ז"ל , שקיפח את נפשו בהגנה על המתפללים בבית הכנסת בהר נוף בירושליים,

יתרו עה"שאשר ביקר השבוע היכן שנפל בנו וקרא לראש הממשלה למנות שר דרוזי והוסיף שהדרוזים ראויים גם להיות ליד שולחן הממשלה ,כמו שהם שותפים ליד שולחן המלחמה.

הקריאה והדרישה באה בעקבות הצגת חוק הלאום שצויר בעיוות וכאילו הוא לא כולל את הדרוזים ,על אף שראש הממשלה הודיע לראשי העדה שהחוק כולל אותם אבל נשאר כתם קשה, הדרך שיגליד פצע עמוק זה מתחיל בחיבוק העדה  וכול  העדות האחרות אוהבות ישראל חזרה במעשים והמעשים מתחילים ליד שולחן הממשלה.

הלכתי אחרי ראש הממשלה כמו רות המואביה מיום שהגיע לליכוד, אני אוהב מעריץ ומכבד אותו ואנחנו משפחה עם משפחתו, אבל כמו  שנביאנו יתרו שועיב היה עיניים למשה רבנו, אני גם מצווה להאיר את דרכו ,על הצורך הלאומי הזה, מכיוון שהברית הזו עומדת למבחן הפעם, אם הבעיה אנוכי בבקשה שימנה שר אחר בהמלצת ראשי הרשויות הדרוזיות ושאר העדות ואהיה חייל נאמן אליו כתמיד.

אני סומך על ראש הממשלה שמבין צורך זה למען  צה"ל ומדינתנו ישראל וכול אלה שמבקרים את התנהגותי אני מציע להם לבדוק באיזה מפלגות היו חלק מהמועמדים ומה הייתה עמדת חלק מהמועמדים האחרים כאשר נלחמתי נגד גירוש יהודים מגוש קטיף ".

תגובות

11. ظيف לפני 9 שנים
غريب ذلك الانسان
10. موحد לפני 9 שנים
صبر ايوب
9. אמיר חלבי לפני 9 שנים
עכשיו בעיני התנהגות אמיתית של איוב הגבר
8. ליכודניק בדם לפני 9 שנים
איוב ורק איוב
7. דילאוי לפני 9 שנים
קרא
6. כן לשר לפני 9 שנים
לא אתה
5. בחור לפני 9 שנים
בהצלחה איוב
4. חלבי לפני 9 שנים
מגיע לאיוב שר ובגדול
3. חלבי לפני 9 שנים
כל הכבוד למר איוב חבר הכנסת אדם גדול
2. ליכודניק דרוזי לפני 9 שנים
אתה לא ראוי למינוי
1. חלבי לפני 9 שנים
לרצות אותך אתה מתכוון

מומלצים