החידושים בתחום הרכב שיוזילו לכם את הוצאות

התחום של ביטוח לרכב, משתנה ומתחדש כל הזמן. הניסיון של החברות שונות להיאבק על קהל הלקוחות הרב, הן המבוגר והן הצעיר, גורם לחברות הביטוח ליצור מסלולים עם חידושים בעלויות נמוכות הכל במטרה למשוך אותם אליהן.

20.05.2015 מאת: פורטל הכרמל והצפון
החידושים בתחום הרכב שיוזילו לכם את הוצאות

בישראל יש למעלה מ-3.5 אנשים שמחזיקים ברישיון נהיגה. חלקם מבוטחים בעצמם, חלקם תחת ביטוח משפחתי או אחר. ההוצאה לביטוח רכב יכולה להגיע לאלפי שקלים בשנה,, תלוי בסוג הביטוח ובמבנה שלו. בשנים האחרונות אנחנו עדים ליצירת מסלולים וניסיונות שונים של חברות הביטוח להפחית את העלויות לצרכן. למשל, דרך התאמת מסלול אישי לנהג או דרך הטבות שונות לרכב, שמוזילות את השירותים הנדרשים באחזקתו.

לפני שנציג בפניכם שורה של חידוש בתחום הרכב בכל הקשור לביטוחים ובכלל, שיוזילו לכם את ההוצאות ויאפשרו לכם ליהנות מביטוח מקיף וכולל. חשוב להדגיש, שכיום אתם לא צריכים לרוץ אחרי סוכני ביטוח, אתם יכולים לפנות באופן ישיר לחברות הביטוח, דרך אתר האינטרנט שלהם או דרך אתרים שונים שעובדים עם חברות ביטוח. אתם משאירים פרטים והחברה חוזרת אליכם תוך זמן קצר עם פרטים מלאים על תוכניות והצעות ייחודיות לפוליסות שונות.

החידושים שיוזילו לכם את ההוצאות

בעבר כשהיינו רוכשים ביטוח מקיף לרכב, הוא היה מתעסק עם מקרים של גניבות ונזקים, עם הזמן נכנסו גם מקרים שכללו שירותים שונים, למשל מקרים שדרשו גרירת הרכב או תיקונים במקום. כיום בעזרת פוליסות ביטוח מקיף לרכב, אתם יכולים ליהנות גם משירות VIP במוסכים שעובדים עם חברות הביטוח, השירות כולל שליח שמגיע לביתכם או למקום עבודתכם, לקחת את הרכב למוסך להעביר אותו טסט ולהחזיר לכם אותו. שירות זה חוסך לכם זמן וכסף.

במידה ואתם נתקעים במקום מסוים, החברה גם שולחת נציג מטעמה עם רכב חלופי, בזמן שאתם ממשיכים בדרככם, נציג החברה ימשיך לטפל ברכב. כך אתם לא מבזבזים זמן בהמתנה לגרר או בלקחת את הרכב למוסך. כמובן שהרכב החלופי יישאר איתכם עד שרכבכם יתוקן באופן מלא ותקבלו אותו בחזרה.

מי שרוכש ביטוח מקיף לרכב, נהנה כחלק מהפוליסה, לא רק מהחזר הוצאות על גרימת נזק לחלונות או לרדיו ברכב, אלא גם במקרים בהם נגנבו חפצים מתוך הרכב. למשל, אם נגנב לנו ארנק או מחשב, הביטוח מכסה גם את זה.

מסלולים ייחודים של ביטוח לרכב מלבד ביטוח מקיף לרכב, אנחנו יכולים למצוא מסלולים ייחודים של ביטוח לרכב. למשל, מסלול ייחודי שמכיל את כל המשפחה, מסלול שמתאים רק לנשים או מסלול לאנשים מעל גיל מסוים. המטרה היא להתאים את מסלול הביטוח לצרכיו של הנהג או הנהגת. כך הם משלמים על פי אופי הנהיגה שלהם, ההיסטוריה שלהם על הכביש אך גם על פי הצרכים שלהם כנהגים.

זה בא לידי ביטוי בשירותי תיקונים ייחודים, הטבות בתשלומים על דלק, הטבות בכל הקשור לרכב חלופי, וכן הוזלה משמעותית במחיר הביטוח, בהתאם לגיל ולמין. כך נמנעות עלויות גבוהות שלא לצורך.

תגובות

מומלצים