חשוב שאנשים יירשמו אחרת לא יגיעו אלינו

חשוב שאנשים יירשמו אחרת לא יגיעו אלינו לרשת האינטרנט המהירה בעולם UNLIMITED‏ דרך רשת החשמל המקומית, UNLIMITED‏ "אנו נשמח לפרוס גם בדאליית אל כרמל, ככל שירשמו יותר " עכשיו זה תלוי בנו, תרשמו.

22.05.2015 מאת: סמי חלבי
חשוב שאנשים יירשמו אחרת לא יגיעו אלינו

מעל שנה אני עוקב בדריכות אחרי התפתחות רשת UNLIMITED‏ בערים בישראל ומנסה לברר מדוע אלינו עוד לא הגיעו והנה תשובת UNLIMITED‏ "שלום סמי, אנו שמחים על התעניינותך. אנו פורסים לפי ביקוש ולפי גורמים תכנוניים. כרגע אנו פורסים בערים אחרות, אך אנו נשמח לפרוס גם בדאליית אל כרמל. ככל שירשמו יותר תושבים מאזוריך נתכנן את הפריסה בעיר מוקדם יותר. להרשמה"

תשתית האינטרנט החדשה בישראל Unlimited תציע מהירות גלישה של עד 1000 מגה ביט לשנייה להורדה וגם להעלאה. ההרשמה לתשתית החדשה נפתחה במתכונת של הרשמה מוקדמת דרך אתר האינטרנט של החברה.

במעמד שר התקשורת לשעבר גלעד ארדן הכריזה חברת IBC על רשת הסיבים Unlimited, השקת חברת Unlimited מביאה בשורה חדשה ויתרונות תקשורת חדשים לישראל באמצעות תשתית הסיבים אופטיים, המהירויות הולכות להשתנות לחלוטין והסימטריות תאפשר מהיריות ויישומים שלא נראו כמותם עד כה.

בכנס השקה רב משתתפים לחברת תשתית התקשורת החדשה Unlimited נחשפו שם המותג והלוגו החדשים והוצגה מפת הדרכים לפעילות החברה בשנים הקרובות.

החברה מזמינה את כולם להירשם לתשתית החדשה דרך אתר האינטרנט של החברה.תשתית האינטרנט של Unlimited תציע קצבי הורדה והעלאה זהים. מעכשיו סרט HD  יכול לרדת ולעלות בתוך כ 30 שניות בלבד

השר לשעבר גלעד ארדן העניק רישיון למיזם הסיבים האופטיים של IBC, המוערך בכ-5 מיליארד שקלים כאשר בחודש אוקטובר נחשפו גם המחירים שיוצעו לספקיות התקשורת במסגרת המיזם המדובר.

במסגרת המיזם, מתכננת IBC לספק שירותי תקשורת מתקדמים באמצעות רשת סיבים אופטיים עד לבית המנוי.

בעוד מחירי הספקית עדיין לא פורסמו, חיבור אינטרנטי במהירות קבועה של 1GB יותקן תמורת תשלום חודשי של החל מ-328 שקלים לחודש ותשלום חד פעמי עבור ההתקנה, הנע בין 100-300 שקלים.

תמונה לדוגמה

החברה הכריזה על השקת האתר החדש שמעמיד את הצרכן במרכז ויוצר מציאות צרכנית שיווקית שלא הייתה קיימת בעבר בעולם התקשורת בישראל.

כללי המשחק משתנים והכוח עובר לצרכן תוך שקיפות ותחרות אמיתית. האתר החדש מאפשר לצרכנים בחירה חופשית אמיתית בין חברות התקשורת השונות, מהירויות שונות וכל זאת בקצבים סימטריים ובמחירים הוגנים.

שיטת המעבר בין חברות שהייתה נהוגה עד כה באמצעות יצירת קשר טלפוני ושלל פקסים היא נחלת העבר. מהיום, המעבר בין חברות האינטרנט יהיה פשוט וקל על ידי לחיצה אחת פשוטה.

היכנסו לאתר החברה והירשמו ואולי גם אנחנו נוכל לגלוש במהירות  http://unlimited.net.il/

תגובות

1. תושב עספיא לפני 9 שנים
כל הכבוד לפורטל הכרמל

מומלצים