קרא:"שיעזוב אותנו שר האוצר מפוליטיקה זולה"

סגן השר איוב קרא "כחלון מכשיל את העברת התקציב לרשויות הדרוזיות, יש פוליטיקה זולה ומישהו דחף את כחלון לעשות את זה, אני רוצה לעזור מתוך מצפון נקי ולא בראייה לעשות כסף מפוליטיקה", קרא מתייחס לדברי כרמל ולליכוד, סרטון.

30.05.2015 מאת: פורטל הכרמל והצפון
קרא:"שיעזוב אותנו שר האוצר מפוליטיקה זולה"

רגע אחרי שהכל מתחיל במששלת נתניהו הרביעית, סגן השר איוב קרא מחכה לרגע שבוא יגיע לרשויות הדרוזיות והצרקסיות בראש מורם, ולהגיד הנה ממשלת הליכוד מאשרת את התוכנית הגדולה מכל הזמנים.

קרא איוב מגלה שעל סדר יומה של ישיבת הממשלה היום, אין את סעיף אישור התקציב לרשויות הדרוזיות, כמו שסוכם עוד בטרם הרכבת הממשלה, הכל היה מוכן ורק מחכים לאישור הממשלה.

הממשלה הייתה אמורה להצביע  היום יום ראשון 31.5.15 על תוכנית חומש  לפיתוח היישובים הדרוזים והצ'רקסיים אך קיום הדיון לישיבה הקרובה נדחתה לזמן בלתי ידוע. וזאת  עקב בקשתו של  שר האוצר החדש משה כחלון "ללמוד את התוכנית"  וזאת בניגוד גמור להכרזתו של משה כחלון בערב הבחירות לעזור ולפעול למען  שוויון זכויות מלא לעדות הדרוזיות והצ'רקסיות.

קרא אומר לנו: "יש פוליטיקה זולה ומישהו דחף את כחלון לעשות את זה ובמקום לחבק את הרבים מבני העדה שהצביעו לו, כך הוא מחזיר להם, האשם חסין, גבר חמוד וכל ראשי הרשויות היו שותפים להכנת התוכנית, והיא תעבור כמו שהיא, אני דיברתי עם כל הגורמים המקצועיים, ישיבה פורמלית וזה יעבור, אין בעיות".

"נעשתה עבודה מקצועית והסכומים הם אדירים, אף ממשלה לא הקצתה תקציבים כאלה, ואף אחד לא מדבר מילה טובה, שיעזוב אותנו שר האוצר מפוליטיקה זולה ויתן להעביר את התוכנית כפי שהיא".

"יש לציין שהתוכנית הוכנה במשך כמעט יותר משנה על ידי משרד ראש הממשלה בשיתוף ראשי הרשויות המקומיות ונציגי המשרדים הרלוונטיים אך הקדמת הבחירות גרמו ליועמ"ש של הממשלה להחליט על דחיית ההצבעה על התוכנית עד אחרי הקמת הממשלה החדשה, משזו הוקמה אני מבקש להביא את ההחלטה על התוכנית באופן מידי להצבעת הממשלה. ראש הממשלה התחייב  בפומבית על אישור תוכנית החומש בהיקף של יותר משני מיליארד ₪ לרשויות הדרו\יות והצ'רקסיות".

"הליכוד בתוכו לא יכול להכיל אפילו ח"כ דרוזי אחד, אבל אם יש אנשים מוכשרים וראויים ברמה לא פחות מסילבן וצחי ואחרים, אז יכולים להיות אפילו 3 דרוזים, בליכוד אין סידור עבודה לאף אחד".

"אני לא צריך פוליטיקה, אתם המשפחה שלי, אני רוצה לעזור מתוך מצפון נקי ולא בראייה לעשות כסף מפוליטיקה, לא הלכתי מתוך אינטרסים לפוליטיקה, אני משאיר את זה לאלה שמשמיצים אותי שימשיכו לעשות כסף מפוליטיקה".

"מעולם לא שמתי בידי שקל אחד לא כשר ולא באתי לעזור בגלל שמישהו יבוא ויצביע לי".

לדברים בסרטון

 {YouTubeVideo id=U7zKrph9dYY}

איוב קרא

תגובות

17. חטום לפני 9 שנים
איוב לא דופק חשבון איוב מנהיג אמיץ ורק אתה יכול לע
16. והבה לפני 9 שנים
כל הכבוד לכבוד השר מר איוב קרא
15. חלבי קוח לפני 9 שנים
איוב צודק אכרם לא
14. דרוזי נקודה לפני 9 שנים
איוב עזוב גם א תה מהשטויות שלך.
13. חלבי לפני 9 שנים
כל הכבוד לכבוד השר איוב קרא
12. נסראלדין לפני 9 שנים
איוב גדול
11. נסראלדין לפני 9 שנים
איוב גדול
10. דרוזי בדם לפני 9 שנים
מאמין לאיוב לא לכחלון ולא לאכרם
9. מבינה לפני 9 שנים
כנראה שרק אתה דואג לנו
8. אישה לפני 9 שנים
מחזקים אותך איוב
7. צעיר לפני 9 שנים
איש אמין וישר איוב אלקרא
6. מכיר טוב לפני 9 שנים
איוב אדם מצליח בזכות עצמו
5. מגארי לפני 9 שנים
איוב איש גדול
4. חלבי שפוי לפני 9 שנים
איוב גדול הגדולים
3. דלאויי לפני 9 שנים
איוב כל הכבוד
2. חסון לפני 9 שנים
הון ושלטון
1. דרזוי לפני 9 שנים
איוב אדם ראוי לכבוד

מומלצים