די לשחיתות האם גם ברשויות הדרוזיות?

בזמן שאנשי ציבור, פוליטיקאים ואפילו ראש ממשלה מורשעים, בעדה הדרוזית המושחתים מקבלים קידום ומעמד כי המדינה נותנת חסינות למושחתים דרוזים, שיבדקו מה קורה בכפר הדרוזי והקופה הציבורית, לפרטים

04.06.2015 מאת: פורטל הכרמל והצפון
די לשחיתות האם גם ברשויות הדרוזיות?

מדינה נלחמת בשחיתות הציבורית, מה עם הרשויות הדרוזיות?

יו"ר הוועדה לביקורת המדינה ח"כ קארין אלהרר "נילחם בשחיתות השלטונית", זה נכון אבל יו"ר הועדה מתכוונת כמו קודמיה רק למגזר היהודי והערבי, השלטון הדרוזי חסין ומותר לו לעשות את כל העבירות, וכאילו משפט זה לא נוגע אליו.

העלמת כספי ציבור, זיוף פרוטוקולים, מינוי מקורבים וגיוס כספים למסע בחירות, העברת עבודות לקבלנים ותשלום כספים רבים ללא כל פיקוח, ובכל מיני צורות מתוחכמות, השתלטות על שטחים ציבוריים וזכיה במכרזים יקרים של בני משפחה, של בכירים, והרשימה עוד ארוכה, כל זה למרות דוחות הביקורת, אף אחד לא הועמד לדין, האם זה במקרה או רק לדרוזים מותר?. 

ח"כ קארין אלהרר שנבחרה ליו"ר הוועדה לביקורת המדינה, הבטיחה: "נהיה נאמנים לתפקידנו לפקח על משרדי הממשלה, ולוודא שהם פועלים לטובת האזרח, נילחם בשחיתות השלטונית".

הוועדה לביקורת המדינה בכנסת, בחרה פה אחד את ח"כ קארין אלהרר, מיש עתיד, ליושבת הראש החדשה שלה.

יו"ר הכנסת, יולי יואל אדלשטיין, אמר בפתח הישיבה כי "מדובר בחברת-כנסת מצטיינת, שנוכחותה במשכן מורגשת ביותר, ושכבר בקדנציה הקודמת זכתה להוביל ועדה מורכבת, רגישה וסבוכה ביותר, כחוק השידור הציבורי".

מבקר המדינה, השופט (בדימוס) יוסף שפירא איחל הצלחה לאלהרר, והדגיש כי "עבודת הועדה חשובה ביותר, נעשית בשיתוף פעולה עם משרדנו והגענו יחד להישגים חשובים".

אלהרר השיבה כי היא רואה בוועדה זו מהחשובות והמרכזיות בכנסת. "רבות דובר על תפקיד חברי הכנסת כמחוקקים - אך בנוסף ולא-פחות חשוב מכך הוא להילחם בשחיתות השלטונית, לוודא שהחוקים לא נותרים על הנייר אלא מבוצעים לטובת האזרח, ליצירת חיים טובים יותר בארץ, ולהצלחתם של כל אזרחי ישראל. זה תפקיד הוועדה - ואני נרתמת לעבודה קשה זו כבר מהשבוע הבא", הבטיחה.

לדברי ח"כ יעקב מרגי (ש"ס) "כבוד לנו שקארין משמשת כיושבת-ראש, ובוועדות כאלו - אין קואליציה ואופוזיציה, כי כאן מקדמים ודוחפים רק מה שטוב למדינה כולה". ח"כ שרון גל (ישראל ביתנו) הוסיף ואמר כי "ההערכה לקארין אלהרר בכנסת היא גורפת וחוצה מפלגות, וכחבר הוועדה תפקידנו לוודא שדו"חות המבקר ייושמו בשטח, ולשרת בנאמנות את אזרחי ישראל".

הכרמל

תגובות

4. איש עסקים לפני 9 שנים
זלזול
3. עספאני לפני 9 שנים
אפס טיפול במושחתים הדרוזים
2. יוסף לפני 9 שנים
אחד מסטיר ומהגן על השני
1. רמליסט לפני 9 שנים
המדינה מעלימה עין מהדרוזים

מומלצים