מאיימים לסגור למבקרים את המקום הקדוש סת שרה

המקום הקדוש סת שרה שנבנה בכספי תושבי דליה עוספיה כדי לשמור על אדמות הכרמל נמצא בבעיה, שהמועצה המקומית דליה לא שומרת ומפנה מהמקום את האשפה שנערמת, בנוסף לכביש המוביל שמשני צדדיו ערימות אשפה.

04.07.2015 מאת: פורטל הכרמל והצפון
מאיימים לסגור למבקרים את המקום הקדוש סת שרה

שיך מועין מקלדה, אב מקאם סת שרה, מערבית לדלית אל כרמל, הגובל בעין הוד ניר עציון, נמצא במצב קשה ביותר, ערימות אשפה שמושלכות לצפרדע במקאם ע"י כל מיני אזרחים שנשלחים לטענתם ע"י מועצת דליה.

המקום הפך לאתר איסוף אשפה, ככל הנראה מישהו במועצת דליה מעוניין שבכל הכניסות לישוב שתהיה תחנת איסוף אשפה, לא ברור מי מעוניין שהמקום הזה ימשיך להיות במצב הקיים שבו הוא נמצא היום.

אם נוסעים למקאם סת שרה לאורך כל הכביש אשפה נערמת, ללא פיקוח והפעלת אכיפה מקומית ובצמוד למקאם במקום שהמועצה תפנה את האשפה, היא בעצמה משליכה אשפה במקום.

גם כשחברת האשפה מפנה את הצפרדע משאירה אחריה הרבה מאוד אשפה, הצפרדע הנ"ל במקאם מלא תמיד באשפה שחלקה הגדול מפוזר בשטח הצפרדע.

שיך מועין מטפל ושומר על המקאם בהתנדבות, מתקשה להשתלט על המצב הקיים, למרות כל הפניות למועצה המקומית ולראש המועצה לא עוזר ולא מקבל אוזן קשבת לעניין החמור הזה.

יש לציין שאת המקום פוקדים אורחים מכל הכפרים הדרוזים, שלא כל כך נעים לפעמים לארח את הציבור במקום הקדוש, לאור ההזנחה ואי איסוף האשפה שמסריחה במקום.

שיך מועין מאיים לצאת בהודעה לציבור הדרוזי שהמקום סגור למבקרים ושהמצב הזה לא יכול עוד להמשך.

 

לדברים של שיך מועין מקלדה, בסרטון

{YouTubeVideo id=6T9KqbqZyJk}

סת שרה בדליה

תגובות

7. תושב מאוכזב לפני 9 שנים
הכניסה לכפרים בכרמל
6. דליה לפני 9 שנים
בושה וחרפה
5. מקור הבעיה לפני 9 שנים
דאלית אל כרמל
4. מנדאליה לפני 9 שנים
מועין אלוהים ישמור אותך
3. מונא לפני 9 שנים
מצער שזה המצב
2. דלאויי חור לפני 9 שנים
מדוע זה קורה אצלנו
1. הניקיון זועק הצילו ,,, לפני 9 שנים
המקום הפך למזבלה,,,בושה וחרפה,,,

מומלצים