כולם באים להפגין בשבת נגד תאגיד המים והביוב בדליה

סמאח אבו חמד אחת המארגנות של ההפגנה בשבת בדליה בשעות ערב קוראת לציבור להגיע לקחת חלק בקריאה לבטל את הסכם הכניסה לתאגיד המים והביוב מוצקין, בעיקר בגלל המצב הקשה של האוכלוסיה המקומית.

17.07.2015 מאת: פורטל הכרמל והצפון
כולם באים להפגין בשבת נגד תאגיד המים והביוב בדליה

 

 

סמאח והמארגנים פונים לכלל תושבי דאלית אל כרמל לבוא ולקחת חלק בהפגנה שתתקיים ביום שבת 18.7.15, בשעה 18.00, סמוך לבניין המועצה המקומית, נגד הכניסה לתאגיד המים והביוב .

המארגנים מחדדים שהכפרים בגליל שכבר נכנסו לתאגידים, היום זועקים לשמים ומבקשים לצאת מהתאגידים שלא הטיבו עם התושבים אלא להפך.

סמאח והמארגנים תוהים מה הביא את הנהלת המועצה לאשר כניסה לתאגיד המים והביוב מוצקין, כאשר בפועל התאגידים מחברים רק בתים עם טופס 4, ושלא יוליכו את הציבור שולל שמחברים בתים בלי טופס 4, כי תאגידים פועלים לפי החוק, ובדאלית אל כרמל מעל 80 אחוז מהבתים לא מאושרים איך יכולה המועצה לאשר דבר כזה?

מה עוד שאנחנו נקראים תאגיד הררי זה שבתחומו יש הפרש בטופוגרפיה בין המקום הנמוך לבין המקום הגבוה יותר מ 103 מטר, דאלית אל כרמל יש הפרש של 166 מטר לכן יהיה תוספת של 25.16 ₪ למ"ר בניין.

עפ"י המחירון של תאגיד פלגי מוצקין אשר נקבע ע"י רשות המים המחיר הכללי שיהיה אצלנו הוא 142.75 ₪ לפני מ.ע.מ ו 168.44 ₪ כולל מ.ע.מ, זה יתחלק 53% לביוב ו47% לתשתיות המים.

הציבור יישא בעול, נשלם הרבה כסף שילך למשכורות לעובדי התאגיד בלי לקבל שירות.

 

סמאח אבו חמד ואזהאר חסון

תגובות

11. שלום לפני 9 שנים
למספר חמש
10. ربيع مريح לפני 9 שנים
معارض لمجمع المياه
9. סועאד לפני 9 שנים
מקווה שזה יועיל
8. מהא לפני 9 שנים
כולנו נגד כניסה לתאגיד
7. סמי לפני 9 שנים
מועצה כושלת
6. אימא לילדים לפני 9 שנים
בהצלחה כולם מגעים
5. תושב לפני 9 שנים
לחשוב מהראש
4. محلل سياسي לפני 9 שנים
أنتم أبطال
3. אמיר לפני 9 שנים
שכול התושבים ירימו צעקה
2. דליה לפני 9 שנים
מועצה כושלת
1. ממתין לרגע לפני 9 שנים
דליה

מומלצים