מדביר בחיפה

חרקים, טרמיטים, יתושים, חולדות, עכברים וכיו"ב אינם חיות מחמד בבית והופעתם גורמת לאי נוחות לבני הבית. לכן נדרשים שירותי הדברה.

27.07.2015 מאת: פורטל הכרמל והצפון
מדביר בחיפה

לרוב, מזמינים מדביר רק כאשר בעיית המזיקים חמורה בבית, לפני כן, מנסים להתגבר על הבעיה על ידי ריסוסים, פיזור אבקות שונות וכו'. חשוב שתדעו כי חומרים אלה מכילים רעל שיכול להשפיע גם על בני אדם ולכן מומלץ להמעיט בשימושם ולפנות למדביר מקצועי .

מתי להזמין מדביר בחיפה ?

האקלים והקרקע בין ערים שונות בארץ שונים ומזמנים אליהם סוגי מזיקים מזנים שונים. טעות נפוצה לחשוב כי יש להזמין מדביר רק כאשר בעיית המזיקים הופכת להיות חמורה ומטרידה מאוד. אם אתם גרים באזורים המועדים לפריחות או עצים המזמנים אליהם סוגי חרקים ומעופפים מסוג ספציפי מומלץ לשקול לבצע כל שנה פעולת מניעה לפני שמכת המזיקים מופיעה שוב. מסעדות, בתי מלון, ומבני תעשייה מתחזקים שירותי הדברה כחלק מהפעולות השוטפות למניעת הופעת עכברים חולדות ומזיקים נוספים. הדברה יעילה ומקצועית דורשת תכנון מערך הדברה שלם ממוקד וכיוון שמתעסקים עם רעלנים, רק מדביר מקצועי בעל הסמכה ורישיון ממשרד הבריאות מומלץ שיבצע את ההדברה באזור המחיה שלכם.

מחפשים מדביר בחיפה?

חשוב לוודא כי המדביר בעל רישיון ומופיע ברשימת המדבירים המוסמכים לביצוע הדברות מטעם המשרד לאיכות הסביבה. לפני שאתם בוחרים מדביר בדקו את ההמלצות עליו והאם יש לו אתת הידע המתאים לעסוק בתחום ההדברה הנדרש לכם. כל מדביר בעל רישיון מחזיק ב"היצר הדברה". בדקו שהיתר ההדברה שלו בתוקף. משרד הבריאות והמשרד להגנת הסביבה מעדכן כל שנה את היתרי השימוש בחומרי הדברה מסוימים וחשוב שהמדביר יהיה מעודכן. את היתר ההדברה של המדביר ניתן לבדוק באתר האינטרנט של המשרד לאיכות הסביבה.

הדברה ירוקה

בשנים האחרונות עולה התודעה של לקוחות לגבי צמצום השימוש בחומרים רעילים בעת ביצוע הדברה. שיטות ההדברה הירוקה מתבססות בעיקר על הרחקת המזיקים מהסביבה על ידי חומרים מן הטבע מבלי לגרום נזק לאדם ולצמחייה. הדברה ירוקה מחולקת לשלוש שיטות : הדברה אורגנית, שהיא הדברה באמצעות חומרים צמחיים בלבד, לדוגמה: ריסוס מחומר המופק מקליפת התפוז לדחיית נמלים ותיקנים. הדברה ביולוגית, היא שימוש באמצעות אורגניזמים חיים הניזונים מהחרקים המזיקים והדברה אלקטרונית , היא שיטת הדברה חדשה המבוססת על שימוש במכשירים היוצרים שדה מגנטי המייצרים אור או שמע בתדרים שאינם נשמעים לבני אדם אך מרחיקים את המזיקים מהאזור.
תחום ההדברה הוא רחב מאוד ומתפתח ונחקר משנה לשנה. המטרה היא להפוך את ענף ההדברה ליותר ידידותי לאדם ולסביבה ולצמצם את השימוש בחומרים רעילים.

למידע נוסף – בקרו באתר http://www.rantibug.co.il/

הדברת מזיקים

תגובות

מומלצים