ארבעה זוגות תאומים בסופ"ש אחד

סוף שבוע שמח ורועש היה השבוע במחלקת היולדות של ביה"ח כרמל, 4  זוגות תאומים חמודים בריאים וחייכנים נולדו בשעה טובה בחדרי הלידה של כרמל, אחד מאבות התאומים הוא הרופא שטיפל ביולדות התאומים וגם בתאומים שלו.

29.07.2015 מאת: פורטל הכרמל והצפון
ארבעה זוגות תאומים בסופ"ש אחד

ידיהן של המיילדות היו עמוסות עבודה אבל התוצאות היו חייכניות ומתוקות במיוחד.

אחד מאבות התאומים הכיר באופן אישי את שאר זוגות התאומים שנולדו השבוע . זהו האב הגאה ד"ר אריאל זילברליכט שעובד כרופא גניקולוג במחלקת הנשים בביה"ח כרמל.

במהלך השבוע האחרון הוא עוד הספיק לבדוק את מצבן של כל אמהות התאומים ששכבו במחלקה לפני לידה. לקפוץ לבקר גם את אשתו שגם היא לפני לידת תאומים, לנתח כמה ניתוחים דחופים וגם להספיק להגיע ללידת התאומים שלו.

ד"ר זילברליכט ואשתו ענבל התחדשו בזוג תאומי בנים חמודים ומקסימים. ענבל מורה לגיל הרך הם גרים במושב מגדים והתאומים החדשים מצטרפים לאחות הגדולה אלה בת ה 4 ולאח הקטן איתן בן שנתיים, והשמחה במשפחת זילברליכט גדולה.

לידות תאומים אינם דבר שבשגרה ולמרות שבשנה שעברה נולדו בכרמל כמה עשרות  זוגות תאומים לידת תאומים היא עדיין דבר מרגש ומיוחד.

מרב פינקלשטיין מנהלת הסיעוד של מחלקת יולדות שראתה כבר במהלך עבודתה בכרמל כמה זוגות תאומים אומרת כי הפעם זה היה מרגש במיוחד.

" שמחתי לפגוש שוב את כל אמהות התאומים שחזרו ללדת בכרמל. הן כולן כבר אמהות מנוסות שאחרי שכבר ילדו בכרמל בחרו לחזור לכאן שנית ללדת את התאומים שלהם כאן אצלנו, אומרת מירב. היולדות שלנו הפעם מגיעות מכל הצפון מהקריות, מאזור העמקים, וממרחב חיפה. זאת בהחלט הבעת אמון בצוות הרפואי בצוות המיילדות ובכל הצוות הסיעוד שלנו כאן במחלקה שנותן ליולדות את הטיפול המסור והאיכותי ביותר שיש ".

מתוך רביעיית זוגות התאומים שנולדו בסוף השבוע  הזוג הראשון שנולד היה זוג בנים. הזוג השני תאומי בנות, ושני הזוגות הנוספים שנולדו היו תאומים מעורבים של בן ובת.

סופיה גימפלסון מנהלת הסיעוד בתינוקיה אומרת שזה כבר כמה שנים טובות שלא היתה בכרמל  לידת  4 זוגות תאומים שכזאת. " אנחנו נותנים לאמהות המון  הדרכות ולשמחתי כולן מניקות, אומרת סופיה. אנחנו בכרמל נותנים חשיבות גדולה מאוד להנקה. יש לנו יועצות הנקה צמודות במחלקה שמסבירות ומעודדות את היולדות להניק להתחבר לתינוקות שלהן, ואנחנו בהחלט רואים את התוצאות. בתקופה האחרונה ישנה עליה בלידת תאומים, אומרת סופיה וחצי מהם נולדים בלידה רגילה בלי ניתוח קיסרי ".

ד"ר זילברליכט רופא הנשים והאב הגאה מספר כי מתחילת ההיריון עם קבלת התוצאות כי יש להם תאומים הוא לא הפסיק להתרגש. " למרות שאני כרופא נשים, מיילד ורואה עשרות לידות ותינוקות חדשים בכל שבוע לידת התאומים שלי הצליחה לרגש אותי מחדש, מה יזכרו התאומים כשיגדלו  אני עדיין לא יודע אומר בחיוך ד"ר זילברליכט, אבל מה שבטוח זה שהם יזכרו את היום המיוחד שבו הם נולדו עם עוד 3 זוגות תאומים בכרמל, זה בהחלט יום מיוחד ".

לידת בתאומים

בתמונה: זוגות התאומים וצוות ביה"ח כרמל, עומד במרכז בירוק ד"ר זילברליכט. צילום אלי דדון.

תגובות

מומלצים