"יום פתוח" למטופלי אא"ג ברמב"ם

יוזמה חדשה של מחלקת אא"ג ניתוחי ראש צוואר ברמב"ם והנהלת המרכז הרפואי, תאפשר למטופלי המחלקה לקחת חלק במפגשים אישיים בהם ישתתפו רופא, אחות ועובדת סוציאלית, ללא תשלום וכשירות לציבור.

30.07.2015 מאת: פורטל הכרמל והצפון
"יום פתוח" למטופלי אא"ג ברמב"ם

המפגשים, אשר זכו לשם "יום פתוח", יתקיימו בכל יום שני החל מחודש אוגוסט, בין השעות 15:00-19:00. מפגשים אלו מיועדים לאפשר למטופלי המחלקה ולחולים שבמעקב במרפאות, להפנות שאלות לצוות הרפואי, ללא הגבלת זמן כפי שנעשה בד"כ במפגשים בין רופא למטופל, וכן לברר אודות זכויות סוציאליות להם הם זכאיים.

המפגשים יערכו במתחם הקבלה החדש של האגף הכירורגי, הממוקם בקומה הראשונה בבניין האשפוז הראשי ע"ש סמי עופר בביה"ח.

"כאשר המטופלים מגיעים למרפאות, לא תמיד צצות כל השאלות ולעיתים גם אין מספיק זמן כדי להעביר את המידע למטופל במסגרת לו"ז המרפאות הצפוף", מסביר פרופ' זיו גיל, מנהל מחלקת אא"ג ניתוחי ראש צוואר את הרעיון מאחורי היוזמה.

"מכיוון שברמב"ם המטופל תמיד בראש, אנו מעוניינים לתת לו ולבני משפחתו הזדמנות לשבת בנוחות ולדון אתנו על כל נושא הקשור לבריאותו. החלטנו להקדיש לכך את הזמן מחוץ למסגרת המרפאות והנהלת בית החולים הקצתה לכך מקום וזמן איכות יקרים וזאת מתוך הכרה שהצלחת הטיפול תלויה בטיב הקשר בין הצוות למטופל. במסגרת מפגשי "יום פתוח", כל מפגש יערך ללא הגבלת זמן, עד שנענה על כל מצוקותיו ושאלותיו של החולה ומשפחתו וללא תשלום".

ל"יום הפתוח" יוכלו להגיע גם מטופלים המעוניינים לפנות לטיפול במרכז למחלות ראש צוואר ברמב"ם, מרכז המאפשר טיפול על ידי צוות רופאים מומחים ממספר דיסציפלינות ותחומי אחריות.

כאמור, ההגעה למפגשים הינה ללא עלות, אך מותנת בהרשמה מוקדמת דרך מערכת זימון התורים של בית החולים 1-700-50-51-50.

מחלקת אא"ג

תגובות

מומלצים