שימוש בתוספי תזונה איך זה עובד?

בשנים האחרונות ישראלים רבים החלו לצרוך תוספי תזונה כחלק בלתי נפרד מהתפריט היומי. המדפים בחנויות הטבע, בבתי המרקחת וברשתות הפארם עמוסים וגדושים בתוספי תזונה וגם באינטרנט ניתן לרכוש מוצרים רבים.

09.08.2015 מאת: פורטל הכרמל והצפון
שימוש בתוספי תזונה איך זה עובד?

חשוב להדגיש כי תוספי תזונה אינם תוספי מזון אותם נהוג להוסיף לאוכל כדי להעשיר את הטעמים, הגוונים והמרקמים, ובמיוחד כדי להאריך את חיי המדף, תוספי תזונה הם תרכובות אורגניות מחומרים טבעיים בלבד, בהתאם לתוסף אותו בוחרים.

לכן, חשוב לקבל ייעוץ מקצועי לפני שרוכשים מוצר זה או אחר ויש להקפיד על מוצרים איכותיים המיוצרים בהתאם לתקנות הנדרשות על ידי משרד הבריאות.

איך זה עובד?

תוספי תזונה מכילים רכיבים שונים וייחודיים כמו ויטמינים, מינרלים, חומצות אמינו, חומצות שומן, חומרים נוגדי חמצון וסיבים תזונתיים. לכל מוצר בשוק יש רכיבים ייחודיים וניתן לרכוש תוספי תזונה בצורת אבקה, כמוסות, תרסיסים, טבליות מציצה ונוזלים.

תוספי תזונה כמו גרין סלים, דיאט פור לייף, קסניקל ומוצרים נוספים תורמים לשמירה על בריאות הגוף והנפש, מסייעים לחיזוק ויעילות מערכת העיכול, מסייעים בניקוי שומנים מהגוף ומשלימים חוסר של ויטמינים ומינרלים הנחוצים לגוף.

סיבים תזונתיים

בתוספי תזונה רבים, יש סיבים תזונתיים מסיסים במים שגורמים לתחושת שובע ותומכים בתהליך הדיאטה וההרזיה.

ראוי לציין כי צמח הקונג'אק נחקר בעשרות מחקרים קליניים והוכח כי הוא מפחית את התיאבון ומסייע לפעילות תקינה של מערכת העיכול לכן הוא חשוב לכל מי שרוצה לרדת במשקל, אגב, מוצרים המכילים קונג'אק מתאימים במיוחד לאנשים שאוהבים לאכול והתרגלו לאכול כמויות גדולות ולכן מתקשים לבצע דיאטה ולרדת במשקל.

חומרים נוגדי חמצון

תוספי תזונה המכילים חומרים נוגדי חמצון (אנטי אוקסידנטים) נחשבים יעילים במיוחד למטרות דיאטה והם מסייעים למערכות הגוף כדי להתמודד ביעילות עם נזקי החמצן.

אמנם החמצן נחוץ עבורנו כדי לחיות אך הוא גם גורם לתהליכי הזדקנות מואצת ועלול לגרום למחלות שונות. יודגש כי נזקי חמצון מצטברים גורמים להאצת תהליך ההזדקנות, למחלות לב וכלי דם, לסרטן ולפגיעה בזיכרון ובראייה.

תוספי מזון כמו גרין סלים ומולטי ויטמין מינרל מבית סולגר מכילים כמות גבוהה של ויטמינים ומינרלים נוגדי חמצון וחומרים נוספים בעלי יכולת מוכחת נוגדת חמצון ולכן הם יעילים ומסייעים לגוף בהגנה הטבעית נגד נזקי החמצון.

ספיחת שומן, זירוז חילוף החומרים ותחושת שובע

תוספי תזונה המכילים חומרים טבעיים לרוב בטוחים לשימוש ואינם גורמים לתופעות לוואי, תוספי תזונה מסייעים לספיחה יעילה של השומן במערכת העיכול ולסילוקו מהגוף לכן הם חשובים כגורם מסייע לתהליך הדיאטה וההרזיה.

כמו כן, בתוספי תזונה איכותיים יש חומרים טבעיים המזרזים את קצב חילוף החומרים ומסייעים ליצירת תחושת שובע, רבים המנסים דיאטות מתמודדים עם קושי רב בגלל תחושת הרעב, לכן תוספי תזונה התורמים לתחושת שובע חשובים ונחוצים לתהליכי הפחתת משקל.

 

תוספי תזונה

תגובות

מומלצים