פארס פחד מהפדיחה

סמל פארס מולא מגדוד חרב חשוד באונס של חיילת במוצב בגבול הצפון, סניגורו, עו״ד זאיד כנעאן, מאמין כי החקירה לא תגיע אף לכלל הגשת כתב אישום כנגדו.

17.08.2015 מאת: פורטל הכרמל והצפון
פארס פחד מהפדיחה

חייל צה״ל סמל פארס מולא, חייל סדיר של גדוד ״חרב״, כבן 20 מירכא, חשוד באונס של חיילת, באחד ממוצבי גבול הצפון. פארס חשוד גם במעשה סדום ובמעשה מגונה בה.

פארס אינו מכחיש כי קיים איתה יחסי מין במוצב, אבל טוען כי הכל היה בהסכמה. המשטרה הצבאית החוקרת אינה מסכימה. בבית הדין הצבאי בחיפה מעצרו הוארך בפעם החמישית.

החיילת לא התלוננה. אחד המפקדים ששמע על האירוע דיווח עליו למשטרה הצבאית, כשבועיים לאחר מכן.

סמל מולא נעצר למחרת קבלת הדיווח במצ״ח. הוא אינו מכחיש כי קיים יחסי מין עם החיילת, אבל בחקירתו הוא טוען כי הכל היה בהסכמה.

עו"ד זאיד כנעאן, שמייצג את סמל פארס מולא, בתום הדיון בבית משפט, אמר לנו: " הוארך מעצרו של מרשי תחת הצהרת תובע, הפרקליט הצבאי המחוזי הצהיר שהולכים להגיש כתב אישום כנגד מרשי, למרות שבית הדין המליץ בפני התביעה לערוך בדיקת פוליגרף לשני הצדדים, למתלוננת ולמרשי, הבדיקה לא בוצעה"

"אני מאמין בחפותו של מרשי ושאצליח לשכנע את הפרקליט הצבאי שלא להגיש כתב אישום במקרה הזה"

"הנקודה החלשה שהבחור הכחיש בהתחלה כי פחד מאביו ומהדברים שיגידו בכפר, בטרם חקירתו היה צריך להשתמש בזכות ההתייעצות, אם פארס היה משתמש בזכות הזו, לא היה נמצא איפה שהוא נמצא היום". 

{YouTubeVideo id=erdWFacoNT8}

תגובות

1. מצפון לפני 9 שנים
בושה

מומלצים