תוכנית יובלים החדשה בבתי ספר בדליה ועוספיה

מנכ"לית יובלים ד"ר אורית לנדאו בשיחה לפורטל הכרמל על התוכנית החדשה שתכנס השנה לבתי ספר יסודיים וחט"ב בדליה ועוספיה, אורית:"בפגישה עם ראשי הרשויות, הרשות היא שבחרה לאיזה בתי ספר נכנסים"

24.08.2015 מאת: פורטל הכרמל והצפון
תוכנית יובלים החדשה בבתי ספר בדליה ועוספיה

ד"ר אורית לנדאו: "חברנו עם משרד החינוך והכנו שתי תוכניות יובל בחטיבות הביניים ומקום בלב ביסודיים, שתי התוכניות פועלות על אלמנטים זהים, לעזור לתלמידים, להורים ולמורים להכיל את כל התלמידים בכיתה, רוב הסגל בפאן הלימודי הוא של בית הספר, שמוכשר במהלך השנה, התוכנית היא יוזמה משותפת של אשלים, יובלים ומשרד החינוך".

ד"ר אורית לנדאו:"התוכנית פועלת כתוספת ליום הלימודים, התלמידים שמגיעים לתוכנית הם תלמידים מצטיינים שנבחרים ע"י בית הספר, התלמידים מקבלים תגבור 3 פעמים בשבוע אחרי הלימודים, במתמטיקה, אנגלית ומיומנות למידה".

"בפגישה עם ראשי הרשויות, הרשות היא שבחרה לאיזה בתי ספר נכנסים".

"בכל מקום שהיינו היתה פריצה, את זריקת העידוד וטכניקות העבודה הבאנו לבית ג'אן והם לקחו את זה רחוק ופרצו קדימה".

ד"ר אורית לנדאו: "כל תלמיד יש בו מצוינות ורצון עז להצליח, במסגרת הזו העבודה המשותפת היא שתביא לפריצה של כל תלמיד ותלמיד".

יובלים

יובלים קרן הון אנושי, שקמה במטרה לפעול לצמצום הפערים בחברה הישראלית, לחיזוקה ולקידום שוויון ההזדמנויות והמצוינות בה.

יובלים פועלת בפריפריה ובאזורים מיעוטי משאבים, תוך התמקדות בחינוך כאמצעי פעולה עיקרי ובשיטת פעולה ייחודית תלת מסלולית, המשלבת מיצוי ומצוינות לימודית ואישית ותרומה לקהילה.

במציאות בה מערכת החינוך בכללה נתונה במשבר, בולט הפער ההולך וגדל בין תלמידי חטיבות הביניים בפריפריה לבין בני גילם באזורים המבוססים. גישור על פערים אלה וניתוב התלמידים למסלול לימודי ואישי אתגרי, מחייב אחריות חברתית ופעילות ערכית אקטיבית.

 לדברי מנכלית יובלים אורית לנדאו, בסרטון

 

{YouTubeVideo id=MGyJw9dY-LE}

תגובות

מומלצים