בשכונת הצעירים ערימות אשפה בכל פינה

בין הווילות באזור היפה בשכונת חלת עלי בדאלית אל כרמל, ערימות אשפה נערמות בכל פינה, זו תופעה שקשה להסביר אותה, איך התושבים מרשים דבר כזה, חלקם מאשימים את הדיירים שמזהמים את השכונה, העיקר שזה לא בחצר שלהם.

30.08.2015 מאת: פורטל הכרמל והצפון
בשכונת הצעירים ערימות אשפה בכל פינה

חובת כל אזרח לשמור על הסביבה שלו ובעיקר בחצר ביתו, לא יתכן שתושבים מערימים אשפה בשכונה שלהם, המצב בו נמצאת שכונת חלת עלי לא נסבל, דבר כזה עוד לא נראה.

זו עוד תמונה עגומה של מצב השכונות, תמונה של תושבים שמנסים לשמור על החצר שלהם ומחוץ לזה כאילו זה לא שייך להם, התנהגות כזו מביאה אותנו לנסות להבין, מה גורם לתושבים להתנהג בצורה הזו.

חלק מהנשאלים בשכונה מנסים להסביר כמה שזה קשה ולא נעים לראות ערימות אשפה בצידי הדרך וחלק מנסה להתעלם, כי לא רוצה בעיות עם השכנים, מתוך פחד, מתוך שזה כבר לא מעניין אותו וחלק שבא בטענות למועצה שלא אוכפת את החוק ובכל פעם שנערמת באזור אשפה המועצה לא אוספת.

אם נבחן מקרוב את ערימות האשפה, נגלה שחלק גדול מהאשפה כבר מונחת באזור הזה זמן רב ומעליה ממשיכה להיערם כל יום עוד ועוד אשפה חדשה.

אשפה בחלת עלי

בזמן הבחירות יצאו השכנים לסייר אתנו ובאו בטענות מול המצלמה למועצה ולראש המועצה, אבל אף מילה לא היתה נגד התושבים שגורמים לבעיה בעצמם, ומה המיוחד בכל זה שחברי מועצה ונציגי ציבור מתגוררים בסביבת האשפה ולא מתריעים על זה.

חשוב לציין שכל מי שמשליך אשפה למקומות הציבוריים עלול למצוא את עצמו עומד למשפט ולגזירות קשות ביותר שיעלו לו הרבה כסף.

כל עוד לא אוכפים את החוק בכפרים ומישהו מנסה להעלים עין מהמצב הקיים במועצה, במשרד לאיכות הסביבה ובמשרד הפנים, האשפה תמשיך לפגוע באזרחים שמתגוררים בסביבה מלוכלכת, שמושכת אליה חרקים וזוחלים וחיידקים שפוגעים בבריאות הציבור.

אשפה בשכונת חלת עלי

תגובות

מומלצים