לוחמי מג"ב זוכרים את סמ"ר טל קדושים

לוחם מג"ב סמ"ר טל קדושים ז"ל, היה בן 21 כשמצא את מותו בתאונת אופנוע בכנרת. במשך 40 ימים חיפשו אחריו חבריו במשמר הגבול, יחד עם שוטרי השיטור הימי וכוחות צה"ל, עד שגופתו נמשתה מהמים והובא למנוחות, חבריו במשמר הגבול ערכו אירוע מרגש לזכרו.

30.08.2015 מאת: פורטל הכרמל והצפון
לוחמי מג"ב זוכרים את סמ"ר טל קדושים

לוחם מג"ב סמ"ר טל קדושים ז"ל, היה בן 21 כשמצא את מותו בתאונת אופנוע בכנרת. במשך 40 ימים חיפשו אחריו חבריו במשמר הגבול, יחד עם שוטרי השיטור הימי וכוחות צה"ל, עד שגופתו נמשתה מהמים והובא למנוחות.  

ביום חמישי האחרון קיימו חבריו למשמר הגבול תחרות ירי לזכרו, בהשתתפות בני משפחתו של טל וחבריו. עם סיום התחרויות קיימו המשתתפים טקס לזכרו של סמ"ר קדושים, במהלכו שיתפו הלוחמים וחבריו של טל סיפורים, חוויות וזיכרונות מיקירם.    

״לראות את חבריו של טל לפלוגה ואת יתר לוחמי משמר הגבול מגיעים לתחרות לזכרו ומכבדים אותו מחממת לי ולכל המשפחה שלי את הלב״, סיפר רס״ל גל קדושים, אחיו של טל.

מפקד מג"ב חוף, נצ״מ ששון חממה ציין כי בכוונתו להפוך את תחרות הירי למסורת של החיל: ״זוהי חובתנו להנציח את זכרו של טל. זוהי אמנם התחרות הראשונה אך בוודאי לא האחרונה שנקיים לזכרו של סמ״ר טל קדושים ז״ל״.  

״זה מרגש לראות את כלל היחידות מגיעות בשביל להנציח את זכרו של אחי", סיכם האח גל. "משמר הגבול הפך למשפחה השנייה במהלך תקופה טרגית זו ואנו ממשיכים להנציח את זכרו של טל בכל הזדמנות שניתנת. תחרות הירי הזו משלבת את המקצועיות של לוחמי משמר הגבול ואת האנושיות והתמיכה שאני ומשפחתי קיבלנו מהם״.  

בתחרויות הירי שנערכו בקריית מטווחי הירי של מג״ב צפון בסמוך לבית שאן, השתתפו יחידות מג״ב רבות מכל חלקי הארץ וכן שוטרי השיטור הימי במחוז צפון ותחנת טבריה אשר סייעו בחיפושים אחר טל. בקטגוריה הקבוצתית זכו יחידת שחר 101 צפון, למקום השני הגיעו סמ״ג חוף ובמקום השלישי יחידת שחר 101 חוף. 

טל זל

תגובות

מומלצים