המשטרה העבירה את תחקיר חדשות 10 על מירי רגב ליועמ''ש

01.09.2015 מאת: ספי עובדיה
המשטרה העבירה את תחקיר חדשות 10 על מירי רגב ליועמ''ש

מירי רגבהמבקר יוסף שפירא החל בבדיקת חומרי התחקיר, לפיו העבירה שרת התרבות מיליוני שקלים בלי מכרז לפרסומאי הבכיר רמי יהושע. היועמ"ש ויינשטיין יכריע אם להורות למשטרה לפתוח בחקירה. "אין בטענות דבר למעט הכפשות חסרות בסיס", נמסר ממשרדה של השרה

מבקר המדינה יוסף שפירא החל היום (שני) בבדיקת חומרי התחקיר שפורסם אמש בחדשות 10, בעניין שרת התרבות והספורט מירי רגב.

על פי התחקיר, ניסתה לכאורה רגב לתאם עמדות עם אנשיה כדי לתרץ מדוע הורה משרדה להעביר מיליוני שקלים בלי מכרז לפרסומאי הבכיר רמי יהושע. מוקדם יותר היום פנתה התנועה לאיכות השלטון אל היועץ המשפטי לממשלה ולמשטרה בעניין.

מוקדם יותר היום קיבל לידיו את חומרי התחקיר גם היועץ המשפטי לממשלה יהודה ויינשטיין, שיכריע בסופו של דבר האם להורות למשטרה לפתוח בחקירת הפרשה.

ממשרד התרבות והספורט נמסר בתגובה: "המשרד מברך על היוזמה של מבקר המדינה. הבדיקה תאפשר למבקר להתרשם באופן ברור וחד כי המשרד פעל ע״פ הנהלים וכל הטענות שנטענו אין בהן דבר למעט הכפשות חסרות בסיס.
תשובה מפורטת לרבות מסמכים נלווים יוגשו על ידינו בהקדם כמבוקש".

"אני מצטערת לקלקל לכם את החגיגה ולהציג את העובדות - מעולם לא פגשתי את רמי יהושוע, מעולם לא דיברתי איתו, ואני ממש לא מקורבת אליו", אמרה רגב במסיבת עיתונאים, "הפעם הראשונה שראיתי אותו הייתה בפגישה מקצועית שבה השתתף רמי יהושע כנציג הטוטו".

רגב טענה כי אמרה את הדברים שנשמעו בהקלטה כחלק מסימולציה שערכה עם יועציה, כדי להיות מוכנה לשאלות בנושא. "ההקלטה שהושמעה נלקחה מתוך סימולציה שערכתי למסיבת עיתונאים", היא אמרה, "נערכנו לשאלות כמו - למה נבחרו ישובים מסויימים, כמה זה עלה ועוד. בין השאר, מדוע רמי הוא המפרסם ולא דרך לפ"מ".

http://news.nana10.co.il/Article/?ArticleID=1145865

תגובות

מומלצים