נביהה עאמר מונתה למפקחת גנים במרחב חיפה

בדאלית אל כרמל ועוספיה מחליפים בכל שנה מפקחת, השנה מונתה נביהה עאמר למפקחת על הגנים בחיפה, זבולן, דאלית אל כרמל, עוספיה ופרדיס, נביהה מגיעה מפקיעין עם מטרות ברורות לעשות כמה שיותר טוב למען הילדים בגנים.

02.09.2015 מאת: פורטל הכרמל והצפון
נביהה עאמר מונתה למפקחת גנים במרחב חיפה

נביהה, בעלת תואר שני בגיל הרך, מגיעה לאזור כפרי הכרמל, לנסות לעשות את מה שלא נעשה לפני, נביהה מבינה טוב לאן היא נכנסת, שבדרך היא מסמנת את המטרה, לתת כמה שיותר לתלמידים בגיל הגן והטרום חובה במרחב חיפה.

נביהה עאמר, אימא ל 3 נמצאת במערכת החינוך ובגיל הרך, מזה 16 שנה, שימשה כמדריכה לגיל הרך במגזר הדרוזי מטעם משרד החינוך ולאחרונה ניהלת את אשכול הגנים בפקיעין.

בשנה שעברה בתפקיד מפקחת הגנים בדליה עוספיה שימשה סנאא עבד אלחאק, שפינתה את מקומה לנביהה עאמר, שמגיעה למרחב בפעם ראשונה, אבל המכרים שלה מבטיחים שכל מי שיעבוד עם נביהה, יבין איזה נכס האזור קיבל מכל הבחינות, ובמיוחד מבחינה מקצועית.

החזון של נביהה להשקיע כמה שיותר משאבים בגני הילדים ובטרום, כצעד ראשון שההסתכלות על הדברים הם חשובים ביותר להתפתחות הילד לעתיד ושהילד ימצא מקום חם עם אנשי מקצוע מכל הבחינות, יחס של צוות הגן מהגננת עד לעוזרות, התוכן והמבנים, הכל ביחד משלימים את האישיות של הילד.

בימים אלו נביהה לומדת את השטח והמבנה הארגוני, בקרוב תתחיל להיכנס לפגישות עם הצוותים המקצועיים במועצות והערים ועם הצוות המקצועי בגנים.

זו הזדמנות לאחל לנביהה עאמר בהצלחה בתפקיד החדש ובמיוחד בכפרי הדרוזים בכרמל.

נביהה עאמר

תגובות

5. מנאר לפני 9 שנים
יישר כוח בהצלחה לך
4. חינוך לפני 9 שנים
בהצלחה נביהה
3. גננת מן עיספיה לפני 9 שנים
כל הכבוד ובהצלחה
2. עספאניה לפני 9 שנים
לתשומת לבך גברתי
1. כרמילה לפני 9 שנים
בהצלחה

מומלצים