כדור הפלא הסודי שמעניק חיים

הפעילות של ד"ר סלים למען החברה המקומית מספקת לו הנאה ועושה לו טוב על הנשמה, כשהכול משתלב ביחד, החברה המקומית נהנית מטוב לבם של הרבה כמו סלים, בעוספיה כ987 קשישים, מעורבים רק 254 קשישים בלבד, והשאר אינם מעורבים.

07.09.2015 מאת: פורטל הכרמל והצפון
כדור הפלא הסודי שמעניק חיים

לקחת חלק מהאוכלוסיה הקשישה והחלשה לימים שנקבעו רק בשבילם, מחלקת הרווחה זו שנה שניה שמעניקה יחד עם מספר גדול של בעלי עסקים ואנשים פרטיים, פעילות לאותה אוכלוסיה.

ד"ר אמין זידאן שלא מוכן לוותר על פעילות הסברתית למענם, הוא וד"ר מחמד מחאג'נה וד"ר ג'בר אבו רוכן ורבים אחרים, שבאים שעות לתרום למען החברה המקומית בעוספיה ודליה.

לראות את התלמידים שמגיעים מחט"ב עוספיה, שבאים לתת ולשרת את אותם אנשים, זה סופר מרגש מכל הבחינות, בגישה שלהם לקשישים, העזרה ובעיקר ההקשבה, הם נהנים הקשישים מאושרים והאווירה גדושה באהבה.

פעילות קשישים

לדבר על כדור שמעניק חיים טובים לאנשים, זה לא סוד, שהאויב העיקרי לבן אדם הוא הכעס, העצבים והמתח שמלווה את החברה ולא יודעים איך להשתחרר מהמתח הזה, ד"ר אמין זידאן, ד"ר ג'בר אבו רוכן, יודעים איך לגרום לכם לשחרר לחץ.

כאשר רואים שתי קומות מלאות בבודקות לחץ, מפעילות מקצועיות לשחרור מתח משרירים, אולם הרצאות מלווה במצגת מקצועית, אוכל וכיבוד שנתרם ע"י אולמי שפיק ,זה ממלא באמת את הנשמה בטוב.

פעילות קשישים

יש לציין את שיך מרעי חלבי,שמלווה את הקהילה התומכת בעמותת הקשישים בכרמל, שלוקחת חלק בפעילות  שבאה להעניק שוויון והרגשת שייכות לאותה אוכלוסיה.

 

התוכנית בחסות:

מנסור סנטר, אגף החד פעמי עוספיה, מבצעים שלא תמצאו בשום מקום, המחיר והאיכות אומרים הכל, פתוחים כל ימות השבוע משעה 9:00 בבוקר עד 20:30 בערב, קניון מנסור סנטר, עוספיה כביש ראשי, טלפונים 046985172 - 048399706

 {YouTubeVideo id=OL0HeE0mXok}

תגובות

1. בן של קשישה לפני 9 שנים
מאכזב

מומלצים