עו"ד אוסמה חלבי מתמחה במשפט נזקי גוף ורשלנות רפואית

נושא מאוד חשוב שמעלים אותו לטובת אותו ציבור שנזקק לדעת בעניין רשלנות רפואית ומה אומר החוק בנדון, עו"ד אוסמה חלבי מתמחה במשפט נזקי גוף ורשלנות רפואית מסביר לנו מה חשוב לדעת, למי מגיע ולמי לא, סרטון

18.10.2015 מאת: פורטל הכרמל והצפון
עו"ד אוסמה חלבי מתמחה במשפט נזקי גוף ורשלנות רפואית

נפגעתם מכל סיבה שהיא, חשוב שתדעו מה מגיע לכם ומה אומר החוק בנושא נזקי הגוף ורשלנות רפואית, דרוש עורך דין מתמחה שמכיר טוב את הנושא ואיך להוביל משפט הנוגע לרשלנות רפואית או לנזקי גוף בכל הקשור לדבר.

עו"ד אוסמה חלבי, תושב דאלית אל כרמל, עובד מזה מספר שנים ומייצג אזרחים במשפט נזקי גוף ורשלנות רפואית, בראיון לפורטל הכרמל מסדר לנו את הדברים שחשוב שנכיר לעומק.

עו"ד אוסמה חלבי:" לעיתים, רשלנות רפואית עשויה להוביל לפגיעה ממשית באיכות החיים, פגיעה ביכולת הפרנסה וקושי משמעותי הכרוך בהוצאות על טיפולים רפואיים יקרים, לצד עול המחייה היומיומי".

עו"ד אוסמה חלבי: " בשנה האחרונה חל שינוי משפטי בנושא ההולדה בעוולה, ילדים אשר נולדו עם מום וגילם הוא בין 7  ל- 25, לא ניתן כבר להגיש בעבורם תביעת רשלנות רפואית החל מתאריך 27/8/15, לכן כעת ניתן להגיש תביעה רק לילדים שגילם הוא בין 0 ל- 7 שנים ".

עו"ד אוסמה חלבי: "רשלנות רפואית באבחון סרטן, העורך דין צריך לבדוק האם משמעות האיחור באבחון היתה קריטית להבראת החולה, או שמא החמרת המצב ממילא לא היתה נמנעת".

עו"ד אוסמה חלבי

עורך דין אוסמה חלבי, מוכן לעמוד לרשות הציבור בכל שאלה או יעוץ, ניתן להתקשר לטלפון מספר 0544418802

 

{YouTubeVideo id=hkxJLGOP5RU}

תגובות

1. כרמל קדור לפני 8 שנים
בהצלחה

מומלצים