לזכרם של שלום אהרן ופקד ג'דעאן אסעד

בירושלים נערך טקס הסרת הלוט מהאנדרטה שהוקמה לזכרם של הבחור שלום אהרן בעדני הי"ד ופקד ג'דעאן אסעד הי"ד, קצין מג"ב בן 38 מבית ג'אן שנרצחו בפיגוע הדריסה לפני כשנה.

05.11.2015 מאת: פורטל הכרמל והצפון
לזכרם של שלום אהרן ופקד ג'דעאן אסעד

הטקס נערך בזירת הפיגוע בסמוך לתחנת הרכבת הקלה שמעון הצדיק.

 

{YouTubeVideo id=h54z0_6Ls9I}

צילומים: אהרן בלוי סוכנות הידיעות "חדשות 24"  

 

גדעון אסעד
.

סרטונים מהסרת הלוט

מנחה האירוע נואם

נציג המשפחה נואם

תעודה הוקרה למשפחה מראש העיר

המשפחה יוצאת מבסיס מגב לכיוון מקום הפיגוע
 

בחלקה הצבאית בבית ג'אן  נטמן ארונו של קצין מג"ב ג'דעאן אסעד שנהרג בפיגוע הדריסה בירושלים ביום רביעי, אלפים ליוו אותו בדרכו האחרונה.

בני משפחתו של ההרוג התקשו מאוד לקבל את האבידה וסיפרו על איש שמאוד אהב את החיים, איש של שמחה ושקט נפשי, נעים הליכות ומכובד, שכולם אהבו ומאוד מצער אותם מותו הטרגי שבא כל כך מוקדם.

ג'דעאן ז"ל היה בחזרה לבסיסו מחופשה, ג'דעאן השאיר אחריו אישה בהיריון וילד בן שנתיים, יהי זכרו ברוך.

מפקד מג"ב: "אני גאה לפקד על לוחמים כמוכם"

בדברים שנשא הבוקר מפקד משמר הגבול ניצב עמוס יעקב בפני לוחמיו ביקש לחלוק כבוד אחרון לקצין מג"ב שנהרג בפיגוע הדריסה וחיזק את ידי הלוחמים

אסעד גדעאן זל"אני גאה בכם וגאה שנפלה בחלקי הזכות להיות מפקד של לוחמים כמותכם", כך אמר הבוקר (חמישי) מפקד משמר הגבול ניצב עמוס יעקב. "הפיגוע הנתעב אתמול בירושלים הוא תזכורת למציאות ביטחונית מורכבת שעמה מתמודדים מדי יום אלפי לוחמי משמר הגבול. פיגוע זה הותיר אותנו עצובים אך גאים. מחד מרכינים ראש על נפילתו של קצין מג"ב רפ"ק ג'דעאן אסעד ז"ל, ומייחלים להחלמת הלוחמים שנפצעו. מאידך, גאים שלוחמי מג"ב חיסלו את המחבל ובכך הצילו חיי אדם רבים".

"בתקופה האחרונה אני מסתובב בין הלוחמים, מדבר עם מפקדים, מתרשם מהעשייה שאין לה גבול. לכולנו אותה מטרה - לסכל טרור, לשמור על ביטחון האזרחים, לשמור על הסדר הציבורי ועל שלטון החוק. משימה קשה, תובענית, יום יומית ומאתגרת. אתם, לוחמי מג"ב היקרים, עומדים בה בכבוד. על כך אני גאה בכם. חזקו ואמצו, אך זכרו כי עוד נכונו לנו אתגרים רבים".

"כולי תקווה כי הלוחמים והאזרחים שנפצעו אתמול ישובו במהרה לאיתנם. אני שולח את תנחומי הכנים למשפחתו של רפ"ק ג'דעאן אסעד ז"ל, קצין אשר במשך רוב חייו הגן על מדינת ישראל. למרות שהיום נלווה אותו למנוחת עולמים ונחלוק לו כבוד אחרון, זכרו לעולם לא ימוש מקרבנו. יהי זכרו ברוך".

 

{YouTubeVideo id=yjHkMmExeko}

תגובות

מומלצים