המשטרה הירוקה לכדה משאית משליכה פסולת בכניסה לעוספיה

משאית ונהגה תושב עוספיה נלכדו ע"י המשטרה הירוקה, הנהג שפך אשפה בכניסה המערבית לעוספיה, הנהג עוכב לחקירה בצוו מנהלי והמשאית הוחרמה, דיון בעניין החרמת המשאית וגובה הקנס שיכול להגיע לסכומים גדולים, יבוא בימים הקרובים, לפרטים

23.12.2015 מאת: פורטל הכרמל והצפון
המשטרה הירוקה לכדה משאית משליכה פסולת בכניסה לעוספיה

בעיות האשפה מגיעות בעיקר מהאוכלוסיה המקומית בעוספיה ודליה ומי שמטייל בחורשות, בפארק ובכניסות לישובים מכל צד שהוא, נתקל בערימות גדולות של אשפה שמכערת את הסביבה המקומית בעיקר.

בעבר היו זרים שהגיעו להשליך אשפה בכרמל, בעיקר בגלל שנהנו מהמצב הקיים של חוסר אכיפה ואי דיווח על מקרים של השלכת אשפה באזור, מה שקורה היום בפועל שנהגי הטרקטורים והמשאיות מעדיפים בשעת החשיכה להמשיך לשפוך אשפה בטבע, מאשר לשלם קצת כסף ולהעביר את האשפה למקום מאושר.

הכניסה לעוספיה

המשאית שנלכדה עם הנהג בשעת מעשה, מביאה את בעלי המשאית לתסבוכות קשות ביותר, דבר כזה מעלה שאלה, האם זה שווה את הסיכון של אותם עברייניים מזהמי הסביבה?.

הבעיה העיקרית למצב הקיים היום בכפרי הכרמל, היא המועצות המקומיות שלא מוכנות לטובת הכלל, להתאחד ולהילחם בתופעה המכוערת הזו, הם משחקים במשחקי אגו והסביבה והאוכלסיה הטובה משלמת מחיר מאוד כבד, בכל המשתמע מהדבר.

משאית

אנחנו מדברים על מפגעים קשים ביותר בכל פינה ובכל מקום, אם זה באום אלשוקף בדליה, בחורבת כרך באזור מוחרקה ובדרך נוף כרמל ליד בית ספר יסודי א' עוספיה, מתחת למגרש הכדורגל בעוספיה, בחורשות בכניסה המערבית הראשית לעוספיה, בכניסה המזרחית לדליה ועוד ועוד.

מבקשים מהציבור לפעול למען הסביבה הקרובה, שזה הבית של כל אחד מאיתנו, שחיים כאן בנוף ובטבע הביוספרי שמוכר ע"י אונסקו.

 

לסרטון מעוספיה, ליד יסודי א' בכניסה לחורשות ולמגרש הכדורגל

{YouTubeVideo id=k38rJLC58ko}

תגובות

8. אנואר לפני 8 שנים
הקמת אתר שפיכת פסולת יבשה בכרמל
7. רמי לפני 8 שנים
תושבים זבל
6. תושב לפני 8 שנים
כל הכבוד למשטרה
5. תושב לפני 8 שנים
דרוזים מזהמים
4. תושב לפני 8 שנים
בושה
3. דלאויי לפני 8 שנים
חוב על כולנו לשמור
2. סמי לפני 8 שנים
מצב עגום ביותר
1. כתבה לעניין לפני 8 שנים
טנפת שילמת !

מומלצים