עוספיה ערוכה לקבל את פני השחקן קני סיף

השכונה בה גדל קני סיף עם משפחתו בעוספיה מצוחצחת וערוכה לכבודו, התרגשות זה מזכיר את הימים בהם היו עורכים חתונות וכל השכונה היתה מתגייסת, ראשון בשעה 18:00 קני מגיע לעוספיה ומחכה לו קרנבל גדול.

26.12.2015 מאת: פורטל הכרמל והצפון
עוספיה ערוכה לקבל את פני השחקן קני סיף

קני סיף אחד השחקנים הישראלים הבודדים ששיחק בליגת האלופות, קני מככב בשורות גנט הבלגית, קני סיף פנטז על עלייה לשמינית גמר ליגת האלופות.

קני סיף נולד בארה"ב להורים דרוזים מעוספיה שם קיבל דרכון אמריקני ששונה בגלל ה-ICQ, קני חתם במינכן, למד גרמנית וחזר לארץ. כאשר נולד בארה"ב, נאמר להוריו כי עליהם להעניק לו שם אמריקאי ולכן הם בחרו לקרוא לו חסן קנט סיף.

באותה העונה בילדים א', הבחין זליג אהרונוביץ' במהלך שיחה שקיים סיף עם בנו ב-ICQ כי על מסך המחשב מופיע השם "קנט". כששאל אהרונוביץ' את הילד האם הוא ירצה שישנו לו את השם ל-קני, הוא התלהב, ההורים אישרו ובאותו היום "נולד" למעשה קני סיף.

יש לציין שמשפחתו של קני בישראל ובעוספיה תורמת ומתנדבת בארגונים החברתיים וביד שרה, קני עצמו אדם צנוע, מחובר וכייפי, שמאוד מתחבר, קני לא בילה הרבה ברחובות המוזנחים של עוספיה, אבל הוא מאוד אוהב את המקום, שיחק ועודד שחקנים מקומיים, ולקח חלק בקיץ לפני שנתיים בטורניר קט רגל לזכרו של וגיה פרו ז"ל.

עוספיה ערוכה בהתלהבות לקבל את פניו, היום שבת כל השכונה התגייסה לסדר ולנקות כל פינה למען הגעתו של סיף לעוספיה.

בתאריך ה23-2-2015 פרסמנו ראיון עם קני סיף, תחת הכותרת "קני סיף בין אבל לספורט והכבוד מקבוצתו גנט".

השחקן הישראלי קני סיף מעוספיה שמשחק בקבוצת גנט הבלגית הגיע לארץ בטיסת בזק בסוף השבוע להשתתף בהלוויית אביו פרג' ז"ל, קבוצתו הבלגית גנט במשחקה בראשון פתחה את המשחק בדקה דומיה לזכרו של פרג' בהשתתפות אלפי האוהדים באצטדיון, סרטון

קני סייף שחקן כדורגל שגדל בקבוצות הגרמניות והשנה אחרי שנתיים שהיה בארץ ושיחק בליגת העל, חתם במועדון הגדול של איגוד האתלטיקה המלכותי גנט, אחד ממועדוני הכדורגל בעיר גנט, בבלגיה בירת מזרח פלנדריה.

סייף אחד הצעירים שמחובר בצורה חברתית לכל מקום, שחקן ובן אדם, כל מי שבא איתו במגע מבין שמדובר בצעיר מאוד מתורבת ומכובד, מה שלפעמים לא מאפיין כדורגלנים.

קני מגיע בסוף שבוע בטיסת בזק שארגן לו סמיר חלבי ממשרד הנסיעות של אייל מדלית אל כרמל, קני עשה הכל כדי להגיע להיפרד מאביו פרג' ז"ל שליווה האמין ותמך בקני לאורך כל הדרך להגיע לאן שהגיע.

פגשנו את קני בביתו בעוספיה ביום בו קבוצתו הבלגית פתחה את המשחק, הטקס שכולו לזכרו של פרג' סייף ז"ל באצטדיון מלא באוהדים, קני שצפה בתמונות מעוספיה לא הפסיק להתרגש.

קני סייף : אני מרגיש חייב לקבוצה שלי ולהנהלה והשחקנים, על הכבוד שעשו לאבא ז"ל, אני נפרד מאבא שעשה הכול בשבילי, היה מעורב בכל צעדי מהתחלה ועד יום מותו, אפילו בחתימה בגנט הבלגית".

קני אימא וסגל קבוצתו גנט

יש לציין שקבוצת הכדורגל גנט, אחד ממועדוני הכדורגל הוותיקים בבלגיה, ונמנה עם המועדונים שייסדו את התאחדות הכדורגל הבלגית.

בראיון לפורטל הכרמל קני מדבר על ההצלחה והפרידה ובעיקר על התמיכה שמקבל במגרשים הגדולים בחו"ל, מה שלא מצא בארץ למרות שבשנה האחרונה בהוד השרון היה מאוד מרוצה.

קני מאמין שאימו, האחים והאחיות, יודעים להמשיך לחזק ולעבור את התקופה הקשה הראשונית, אחרי הפרידה מאבא פרג' ז"ל.

 

לדברים בסרטון

{YouTubeVideo id=lsg2Zd1RzYc}

תגובות

5. ספורטאי לפני 8 שנים
אוהבים אותך קני
4. אבו רוכן לפני 8 שנים
כל הכבוד אתה גדול וראוי להערכה
3. עיספאוי גאה לפני 8 שנים
קני משחק באלופת בלגיה (נבחרת בלגיה מדורגת מקום שני
2. אבו רוקן נאהד לפני 8 שנים
גאים בך קני
1. ענאן ומירה לפני 8 שנים
אוהבים אותך

מומלצים