אור לינזר מצוות Take A Chance "עוזרים לכם להצליח"

לתלמידים שהולכים לבחינות הבגרות צוות המדריכים של Take A Chance הוא המציל הלאומי של כל מי שמבקש עזרה, אור לינזר:"צריך לסמוך עלינו, לא מזמן סיימנו ללמוד את אותו חומר שלכם", המיזם החינוכי שהופך לנושא מרכזי בחינוך המקומי.

12.01.2016 מאת: פורטל הכרמל והצפון
אור לינזר מצוות Take A Chance "עוזרים לכם להצליח"

אור לנזר, אחד מהסטודנטים שמחוללים מהפך בקרב התלמידים בכרמל במתמטיקה ופיזיקה: "אנחנו במכון Take A Chance יש לנו את הידע ורוצים לשנות ולפתח, אני רואה שיש לתלמידים יכולת לעשות אבל אין להם את הכלים לדעת, מגיעים אלינו תלמידים חכמים שרוצים לדעת, במגזר הדרוזי אני שומע כל הזמן, שיש חסרונות בלימוד במתמטיקה ופיזיקה שתלמידים לומדים בשיטות ישנות ולא חדשות".

"אנשים מחפשים להתקדם ולהגיע למשרות טובות כמו הייטק, כי תלמידים עם חמש יחידות לימוד במקצועות כמו מתמטיקה ופיזיקה,  יגיעו הרבה יותר רחוק בחיים וירוויחו הרבה כסף כדי להתקדם בחיים, אנחנו כאן כדי לתת להם את האפשרות הזו להתקדם בחיים".

Take A Chance על שם פאיד נסר אלדין סביבת למידה צעירה דינמית הכוללת פעילויות מתמטיות לפיתוח התובנה המתמטית ותרגול בכיתה עם צוות מדריכים, שכולל צוות פיתוח ,הדרכה והפעלה.

הפיתוח מבוסס על ידע עמוק בתחומי : הפיזיקה והמתמטיקה.

התלמידים יוכלו ללמוד משעה 16.00 עד השעה 20.00 בערב, כמה שעות שירצו למשך הימים המוקצבים להם, יצטרכו לעבור בוחן ראשוני לבדיקת ידע, כאשר כל תלמיד ילמד בקצב אישי שלו עם מדריך נלווה.

הלימוד מספק: תרגול וחזרה בנושאים שנלמדו בבתי הספר, הכנת שיעורי בית, הכנה למבחנים (מפמ״ר /מיצב /בגרות/ אחר) והמחשה על הנושאים שילמדו בהמשך.

יום אחד בשבוע למשך חודש 250 ש"ח
2 ימים בשבוע למשך חודש 400 ש"ח
5 ימים בשבוע למשך חודש 800 ש"ח

לפרטים והרשמה 0549915600 - 048324844 - 048393502

לדברים שאמר לנו אור לנזר

 {YouTubeVideo id=pE7IRgD6Rkw}

נדאל,רנין,שאדי,אור
,
אור לנזר

תגובות

מומלצים