רונית ליטבק אכן קבלה שעות לימוד מחט"ב דליה

הנייר שנשלף מהמגירה של מערכת החינוך בדליה למרזוק קדור ומנעם חלבי, מצביע על חשד לאי סדרים במערכת השעות לכאורה בהקשר של רונית ליטבק, משרד החינוך:"משכורתה אינה משולמת על חשבון תקן בית הספר".לסרטון

28.02.2016 מאת: פורטל הכרמל והצפון
רונית ליטבק אכן קבלה שעות לימוד מחט"ב דליה

חבר המועצה מרזוק קדור במכתב ששלח למנכל"ת משרד החינוך מיכל כהן, מצהיר על עבירות לכאורה שעברה מערכת החינוך במחוז בידיעתו של המפקח רמי בן גירא ומנהלת בית הספר דליה נסר אלדין מחט"ב קופטאן דליה, בזה ששילמו שעות לימוד לרונית ליטבק שכלל לא לימדה בבית הספר, לטענתו.

מרזוק כותב למנכ"לית משרד החינוך : "עבירה פלילית לכאורה של מרמה והפרת אמונים במשרד החינוך, הפגיעה בתלמידים ובבית הספר הפגיעה בערכיות ובמוסריות כה גדולים , כך שעלינו ועליכם מוטלת אחריות גדולה וכפולה כדי לפעול במיידית להשעיית כל המעורבים מתפקידם עד לבירור מעמדם ועד לסיום החקירה".

מרזוק קדורממשרד החינוך, משרד המנכ"לית, נמסר ע"י דובר המשרד כמאל עטילה:"המכתב רק כרגע נתקבל בלשכת המנכ"לית, הנושא ייבדק".

מרזוק טוען בדברים שכותב ואומר לנו:" החשדות לכאורה כבדות משקל ומוצדקות, שלא משאירות ספק ולו סביר שאין כאן עבירת מרמה והפרת אמונים לכאורה על ידי המפקח הכולל מר בן גרא, העוזרת רונית ליטבק, המדווחת על היותה מורה בבית הספר חט"ב דלית אל כרמל, וגב' דליה ביראני נסראלדין המנהלת שאצלה רשומה הגב' רונית ליטבק כמורה בבית הספר".

מרזוק: "הגב' רונית ליטבק קיבלה משכורת עבור 17 שעות הוראה שבועיות  במתמטיקה בבית ספר חט"ב בדלית אל כרמל במשך קרוב לשנה וחצי, אולם היא מעולם לא לימדה שם, כך שהתשלום היה פיקטיבי אינו חוקי באישורם ובניצול מעמדם ותפקידם של מר בן גרא המפקח המאשר את מערכת השעות, ומנהלת בית הספר האמורה והאמונה לשמור על התנהלות תקינה".

חט"ב דליה"מדובר בשליחת יד ומעילה לכאורה בכספי ציבור במשך קרוב לשנה וחצי על ידי בעלי תפקידים בכירים במשרד החינוך שהיו שותפים לדבר עבירה של רישום כוזב לכאורה בעניין העסקתה של הגב' רונית ליטבק כמורה בבית הספר לאור כל האמור אתם מתבקשים בזאת להורות על השעיה מיידית של כל המעורבים ועל פתיחת חקירה בעניין החשדות הפליליים לכאורה העולים מהפרשה, זאת ועוד להחזיר את כל הכספים שקיבלה גב' רונית ליטבק במשך כל התקופה האמורה על חשבונם של התלמידים".

ממשרד החינוך נמסר כי: "עובדת ההוראה, אינה משוייכת לתקן בית הספר ומשכורתה אינה משולמת על חשבון תקן בית הספר שמועבר במלואו ואך מעבר לכך לטובת התלמידים, אולם, נוכח מגוון תפקידיה כמדריכה מחוזית המתכללת תהליכים פדגוגיים בישובי הכרמל העסקה הוסדרה באמצעות המחוז".

ועד ההורים הישובי שזה לא תפקידם לבדוק ולחקור בסוגיות מהסוג הזה דרשו מהמועצה המקומית לתחקר את העניין.

ביקשנו את תגובת ראש המועצה רפיק חלבי לטענות שהעלה מרזוק בנדון שבינתיים מחכה למסקנות הבדיקה המקיפה.

עם פרסום הפרשה לראשונה ע"י העיתונאי מנעם חלבי, הפרשה עלתה כמו גל ששטף כל פינה בדליה במיוחד בסיפור הזה שהמועצה המקומית במקום לבדוק לעומק את הסוגיה מעדיפים להשתלח בהורים ומי שהעלה את הנושא.

יש לציין שמערכת החינוך בדליה ועוספיה לא נכללה בפרויקט 5 פי 2 שמובילים השר נפתלי בנט ומהנא פארס במשרד החינוך הארצי וכל המשאבים מופנים בשלב זה למקומות אחרים בישראל.

לדברים שאמר לנו מרזוק קדור בסרטון

{YouTubeVideo id=bv_IzfOoC28}

תגובות

26. חלבי . מ לפני 8 שנים
כולנו מרזוק בתיק השחיתות של ליטבק
25. عنان حلبي לפני 8 שנים
كلنا داعمين لمرزوق قدور في هذه القضيه
24. اسد دلواني לפני 8 שנים
دلواني
23. אני לפני 8 שנים
למספר 22
22. אזרח שמכיר הכל לפני 8 שנים
להיות בפנים ולהבין
21. עאמר לפני 8 שנים
תתעוררו כבר
20. תושב לפני 8 שנים
די לשחיתות
19. המעיר לפני 8 שנים
השכמה
18. ובהאני לפני 8 שנים
אולי אתם המגיבים תקבלו אומץ
17. מספר 15-צודק לפני 8 שנים
עבירה פלילית
16. חלבי לפני 8 שנים
ירבו כמוך בקרבנו מרזוק קדור
15. אמיר חלבי לפני 8 שנים
להגיש תלונה במחלק הונאה
14. عبقري לפני 8 שנים
אפה אתה כרמל נסראלדין
13. רמי לפני 8 שנים
מה האמת
12. מכירה את העובדות לפני 8 שנים
מנהלת למופת
11. מורה ומחנך לפני 8 שנים
מערכת האמון בין ההורים למערכת נפגמה
10. عيون من الداخل تعالوا ننادي ا לפני 8 שנים
مقلق وخطير الامر تجاوز الخطوط الحمراء
9. חלבי לפני 8 שנים
מה קרה לך ?
8. חלבי וזהו לפני 8 שנים
תושב מהמשפחה ומתביש
7. תושב לפני 8 שנים
פעם סיפרו לי את מה שאני כותב
6. דליה לפני 8 שנים
גדול מהגדולים מרזוק
5. קוטלר לפני 8 שנים
מדריכה????
4. שאדי לפני 8 שנים
עיב ואללה עיב
3. אחמד לפני 8 שנים
מצב לא שגרתי
2. יוסף לפני 8 שנים
כל הכבוד מרזוק
1. מורה לפני 8 שנים
בזיון מהשורה הראשונה

מומלצים