בלונים לבת מצווה

אירוע כמו בת מצווה הוא אירוע שעושים פעם בחיים, לקראת האירוע כלת בת מצווה נרגשת מאוד ומתמרקת לכבודו, ההורים מארגנים לכבודה בוק בת מצווה, שוכרים אולם עם תקליטן וקייטרינג, אירוע גדול ומכובד לכל דבר.

02.03.2016 מאת: פורטל הכרמל והצפון
בלונים לבת מצווה

אחד הדברים שצריך לבחור בשביל האירוע הוא אלמנטים של עיצוב אשר יקשטו את המקום. אלמנטים אלו נקבעים על פי אופי הילדה מצד אחד ומצד שני גם על פי המקום בו עורכים את האירוע, מדובר בעיצוב שאמור להתאים לגיל של הילדה, לא להיות ילדותי מצד אחד אך לא מבוגר מדי, בכל זאת זה אירוע של ילדה בת 12 שחוגגת בת מצווה עם טובות מחברותיה וחבריה, בני משפחתה ואורחים נוספים.

אחד האלמנטים האיכותיים והייחודים לעיצוב האירוע הם בלונים לבת מצווה. לכאורה יש מי שיחשוב שמדובר בפריט עיצובי שמתאים יותר לימי הולדת של ילדים קטנים, פריט ארכאי שאיננו מתאים לאירועים גדולים ונוצצים, אך האמת היא שהשימוש במסגרת של בלונים לבת מצווה הוא מאוד נפוץ ומקובל, בין היתר בזכות היכולת לבצע מגוון עיצובים מיוחדים ומפוארים עם בלונים. עיצובים אלו נעשים באמצעות אמני בלונים לבת מצווה ולאירועים אחרים אשר מתמחים בכך.

מה זה אמן בלונים לבת מצווה

אפשר לחלק את התפקיד של אמן בלונים לשני תפקידים, בתפקידו הראשון הוא מעצב בלונים שמשמשים לעיצוב המקום, נניח עיצוב לכיסאות, מרכזי שולחן, שער כניסה ועוד. מדובר על עיצובים בצורות שונות על פי בחירת כלת השמחה ובני משפחתה וכן בחירות שונות שנחשבות מקובלות בתחום, למשל סימנים וצורות, חיות, חפצים ועוד.

בתפקידו השני אמן בלונים מעצב צורות וסוגים בזמן האירוע, כך האורחים ובהם כלת השמחה נהנים מאפשרות לראות כיצד אמן בלונים משחק איתם ויוצר איתם צורות שונות ומיוחדות. אותם אפשר להעניק לאורחים מחד ומאידך לשלב אותם בעיצוב של המקום. במסגרת חלק זה האמן גם יכול ללמד את האורחים השונים, בפרט הצעירים בהם, טכניקות שונות לעיצוב בבלונים, הוא יכול להראות להם כיצד לבנות דברים שונים עם הבלונים, איך לעצב צורות שונות, ליצור אלמנטים ייחודים בעזרת בלון אחד או מספר בלונים גם יחד.

בלונים לבת מצווה

באילו בלונים משתמשים בבר מצווה

בדרך כלל נהוג להשתמש במספר סוגים של בלונים מבחינת העיצוב שלהם. כך למשל, אנחנו יכולים לראות בלונים חלקים אשר משתמשים בהם לעיצוב בצורות שונות, לעיתים יוצרים באמצעותם צורות ולעיתים מדביקים אותם באופנים כאלה שהם יוצרים בצורה כזו עיצוב ייחודי.

כמו כן נהוג להשתמש בבלונים שקופים עם כתוביות מסוגים שונים, במקרה כזה פחות נהוג להשתמש בהם לעשות בהם דברים שונים לצורך עיצוב אלא משתמשים בהם כמו שהם לצורך כך. מדובר בבלונים שיכולים להגיע עם כתוביות אך גם בצורות שונות כמו לב, כלב ועוד, צורות שכל ילדה תשמח שבלונים מסוגים כאלה יקשטו את האולם ביום האירוע שלה.

תגובות

מומלצים