מכת כלבים משוטטים ברחובות דליה

מספר גדול של כלבים שמגיעים לכפרים גורמים לרשויות המקומיות להילחם בתופעה, הכלבים שברובם מאולפים מנסים למצוא אוכל בחצרות בתים ליד הסופרים ובפחי האשפה, דבר שהופך את החיים של חלק מהתושבים לגיהנום.

05.03.2016 מאת: פורטל הכרמל והצפון
מכת כלבים משוטטים ברחובות דליה

כלבים מפוחדים שנרדפים ממקום למקום מקבלים מכות מבעלי דירות שמנסים להרחיקם מהחצרות שלהם, מגיעים לא בדרך מקרה לכפרים.

פעם כל כלב משוטט שהיה נמצא באזור העיר ידעו שהוא הגיע מהכפרים, היום התמונה התהפכה והכלבים מושלכים לרחובות של הכפרים הדרוזים בכרמל ע"י אנשים עירוניים שרוצים להתפטר מהחיות שלהם וחושבים שבדרך הזו הם עושים נכון.

שכונות שסובלות מהמכה הזו, ואדי אלפאש בגלל הריכוז של מספר רשתות מזון וחנויות בשר, השכונות המרוחקות והכניסה לדליה צעירה ומוחרקה, השכונה המערבית בעוספיה בכניסה המערבית ובאלמסיל.

הוטרינר של הכפרים דליה עוספיה יוסף מלשה מגייס מפעם לפעם לוכדים לאותם כלבים שמובלים אל הלא נודע או להסגר.

ישנם כלבים שנתפסים ע"י חבורות של צעירים שמקיימים קרבות כלבים ובקיצור נותנים לכלבים החזקים להרוג את הכלבים שרק לפני ימים מספר גרו בבתים ולא למדו להילחם.

הפחד מאותם כלבים משוטטים היא שלא יפגעו בתושבים וילדים בעת שמנסים להרחיקם ממקור אוכל או ממקום לינה.

בכפרי הכרמל מופעלים מצלמות ברחוב הראשי שיכולים לסייע בהפסקת התופעה שהולכת ומתרחבת לאורך ציר כביש 672 שהפך לשרבול בין העיר חיפה לכביש 6 והישובים באזור המזרחי.

לתושבים חשוב לדווח למוקדים של המועצה ואם אין מענה להתקשר למשטרה כי את הדבר הזה חובה לעצור מיד, זה סוג של התעללות בחיות דרך השלכתם למקומות ציבוריים.

תגובות

4. שואוה לפני 8 שנים
באיזור חלת עלי יש 23 כלבים
3. עיסמי לפני 8 שנים
בושה
2. סובל מהכלבים לפני 8 שנים
פשוט בושה וחרבה
1. כרמלי לפני 8 שנים
היהודים המתורבתים

מומלצים