חקירה נגד שר הפנים אריה דרעי

סערה במערכת הפוליטית בעקבות פרשה חדשה של חשדות לשחיתות שבמרכזה עומד השר אריה דרעי, שוב אנו עדים לכך שנציגי ציבור יהודים נחקרים על כל חשד וכל תלונה, בעוד אנשי ציבור דרוזים שסרחו ממשיכים ליהנות מחופש פעולה.

30.03.2016 מאת: פורטל הכרמל והצפון
חקירה נגד שר הפנים אריה דרעי

השר אריה דרעי הוא הפוליטיקאי הבכיר החשוד במעורבות בפרשת שחיתות חדשה, בה מעורבת דמות נוספת המקורבת אליו. היועץ המשפטי לממשלה אישר לפתוח בבדיקה בעניינים הקשורים לשר אריה דרעי, אך בשלב זה לא נפתחה חקירה פלילית נגדו.

לאורך כל השנים, אף אחד מנציגי הדרוזים שמעלו בתפקידם, קיבלו שוחד או שילמו שוחד בנסיבות מסוימות, גם כאשר כספים רבים נעלמו מהקופה הציבורית ברשויות המקומיות ובמוסדות אחרים במגזר, לא נתנו את הדין.

המעילות וגניבת כספי ציבור, שהביאו למצב העגום בו נמצאים הכפרים הדרוזיים היום, מעולם לא נחקרו ואם נחקרו לא היה לזה המשך מעולם.

אלה שמעלו במיליונים ממשיכים בדרכם כאילו הכל כשורה, כי אף אחד לא עשה שום צעד נגדם, כעת אם יתחילו לבחוש זה כמעט בטוח שיגיעו לכל המועצות ולכל המנהיגים המושחתים.

השחיתות כנראה סרטן חברתי מלווה בתרבות החנפנות וההתרפסות ועל כך אותם מועלים בכספי הציבור קבלו חסינות מהממסד שהעדיף לא להיכנס לתחום הרשויות שלנו מסיבות רבות וידועות.

על הממסד להעז ולעשות את הצעד הראשון, הגיע הזמן לטפל במוסדות שלנו כפי שזה מטופל בסקטור היהודי.

 

תגובות

3. חלבייה לפני 8 שנים
עצוב מה שקורה בכפרים שלנו
2. רביע לפני 8 שנים
חבר של ..
1. מ.ר. לפני 8 שנים
כל הכבוד

מומלצים