התקנת פרקטים מעץ

פרקטים מעץ הינם אלמנט עיצובי משמעותי לאנשים האוהבים סגנון לעצב את ביתם בסגנון כפרי. כאשר מחליטים לעצב את הבית בפרקט מעץ, מומלץ לדעת מספר דברים על התחזוקה שלו

05.04.2016 מאת: פורטל הכרמל והצפון
התקנת פרקטים מעץ

1. אסור להרטיב עם מים את הפרקט. כידוע, פרקט מעץ אינו אוהב מים ולכן יש צורך להשתמש בחומרים לניקוי פרקטים.

2. ניקוי שוטף: את רצפת הפרקטים מעץ, ניתן לנגב עם מטלית לחה מאוד כמעט יבשה. וכמובן לטאטא עם מטאטא.

אם רצפת הפרקט מעץ התקלקלה, אל לכם להיכנס לפאניקה, ניתן לפרק חלק מהפרקט ולהרכיבו מחדש. על מנת לשמור על העץ, יש להימנע מלדרוך עליו בנעליים עם מסמרים שכן הן עלולות לפגוע בעץ. בכלל, רצוי לחלוץ נעליים לפני שנכנסים לחדר עם פרקט מעץ. זה מנהג מקובל, היות וברוב מדינות העולם המערבי  יש פרקט עץ בבתים.

הגנה על הפרקט מחום וקרינה של השמש

פרקט עשוי עץ אינו עמיד בתנאים של חום כבד. לכן רצוי במדינה חמה כמו ישראל, להצליל את הבית בעזרת וילונות מתאימים, כי קרינה של השמש ישירות לפרקט עשוי עץ, עלולה להזיק. גם זכוכית של חלון בעלת מסנן קרינה, עלולה לעזור במקרים אלה של קרינה ישירה מהשמש. גם אם יש לכם פרקט עשוי עץ במשרד, עדיף שכסאות המחשב או הכיסאות המשרדיים יהיו בעלי גלגלים מסיליקון כך שלא ישרטו ויזיקו למחשב.

פרקט עשוי עץ זה ממש לא רק לעשירים

מחירים של פרקט עשוי עץ עולים בין 40 ₪ למטר מרובע עד למאות שקלים למ"ר. לכן הפרקטים שמשדרים יוקרה לבית, יכולים להתאים לכל כיס. התקנת הפרקט, צריכה להיעשות בצורה מדויקת, היות והרכבה לא נכונה של הפרקט, עלולה לגרום לנזק בלתי הפיך והוצאות מיותרות. עדיף לעשות סקר שוק,

מדוע עדיף ללקוח  להתקין פרקט דרך בעל מקצוע

בעל מקצוע מתחום הפרקטים  יידע הכי טוב ובצורה הכי מקצועית להתקין לכם את הפרקט עשוי עץ. הוא יגיע בשלב טרום ההתקנה על מנת להכין את הקרקע לקראת הרכבת הפרקט עשוי עץ. לכן עדיף לכם להזמין את בעל המקצוע ולביות בראש שקט.

פרקט עשוי עץ תמיד נשאר פשוט, מקורי, מיוחד ומתאים לעיצוב הבית

אי אפשר להתעלם מרצפת פרקט. הפרקט עשוי עץ הם חומר חי ונושם הרבה יותר מאבן...תשומת הלב בעיצוב הבית והמשרד, נתונה יותר בשנים האחרונות, דווקא לעיצוב הרצפה. רוב העיצובים העדכניים היום הם בעץ. אם נראה את רוב העיצובים בבתים ואף בבתים פרטיים ששם, למשל גם עיצוב בדק, או עץ גושן לחצר או לפרגולה בחצר. הבחירה של פרקט עשוי עץ תלויה בתקציב. בדומה לבחירת רצפות לבית, הכל תלוי בשני גורמים, העיצוב והתקציב. היום יש גם פרקטים הדומים מאוד בעיצובם לעץ טבעי ויכולים לשמש אתכם בעיצוב הבית.

פרקטים מעץ

תגובות

מומלצים