כרואן חלבי מקום ראשון במרוץ הטכניון

כאלף חברי סגל, סטודנטים ועובדים השתתפו במרוץ הטכניון Plus500 השני שהתקיים בקמפוס הטכניון. את הרצים הזניקו נשיא הטכניון פרופסור פרץ לביא ויו”ר אגודת הסטודנטים בטכניון עומר עמית.

09.04.2016 מאת: פורטל הכרמל והצפון
כרואן חלבי מקום ראשון במרוץ הטכניון

המרוץ, לאורך 5 קילומטרים ברחבי הקמפוס, התקיים בשיתוף פעולה בין הנהלת הטכניון, אגודת הסטודנטים בטכניון וחברת Plus500.

ראשון חצה את קו הסיום, בתוצאה המצוינת של 17:21 דקות, הסטודנט עומר רמון (18) מהפקולטה להנדסת אווירונוטיקה וחלל, שהחל את לימודיו בטכניון לפני כחצי שנה. עומר, מהיישוב הקהילתי גבעת אלה, מתחרה כבר שנים בתחרויות בארץ ובחו”ל במסגרת איגוד האתלטיקה הישראלי ואף זכה בהישגים רבים, אך זו הפעם הראשונה שרץ במרוץ הטכניון. לדבריו: “המרוץ היה מקצועי ואורגן מצוין, ואני שמח על הזכייה.

כרואן חלבי (21) מדלית אל כרמל, שהשיגה את המקום הראשון בקרב הנשים בתוצאה 21:05:46, היא סטודנטית בפקולטה להנדסה ביורפואית. עד שהגיעה לטכניון רצה רק להנאתה, אף שכבר מגיל צעיר חלמה להגיע לאולימפיאדה. בהדרגה היא הגדילה את מרחקי הריצה שלה עד 10 קילומטר בסוף התיכון. כאן בטכניון היא אותרה בשנה שעברה על ידי מאמן נבחרת הריצה, איליה רייטר, ומאז היא מתאמנת באופן סדיר. “ביום ראשון השבוע עשיתי שבעה סטים של עליה וירידה במוחרקה, ליד הבית, כך שהייתי ממש מוכנה לעליות של הטכניון.”

“קבוצות הטכניון מובילות באליפויות הספורט לסטודנטים,” אמר בוריס בייטמן, מנכ”ל אס”א טכניון. “המרוץ היה אירוע השיא בסדרת אירועי TECHNION CHALLENGE 2016, שמטרתם תחרות ספורטיבית בין הפקולטות בטכניון.”

מרוץ הטכניון Plus500

למקום הראשון מבין חברי הסגל הבכיר הגיע ד”ר ארי גרו מהפקולטה לחינוך למדע וטכנולוגיה, בתוצאה של 21.58 דקות. ד”ר גרו מתאמן כבר שנים, מאז היה דוקטורנט לפיזיקה בטכניון. חברו לאימונים, פרופסור משנה נתי לינדנר מהפקולטה לפיזיקה, זכה במקום השני ופרופסור אלון הופמן, מהפקולטה לכימיה ע”ש שוליך, הגיע במקום השלישי. במקצה לנשים הגיעה ראשונה הדס דבשי מהיחידה לחינוך קדם-אקדמי.

במקצה לסגל זוטר זכו במקומות הראשונים ליאת לוין מהפקולטה לכימיה ע”ש שוליך (נשים) ויונתן גוטסמן מהפקולטה להנדסת חשמל (גברים). במקצה לסגל מינהלי זכו במקומות הראשונים שלומית בן איש מהפקולטה להנדסת תעשייה וניהול (נשים) ועודד מוסנזון (גברים).

השנה, בנוסף לרצים מהטכניון התקיים מקצה מיוחד לעובדים מחברות הייטק, בהשתתפותן של חמש חברות. אבי אדטו וענבל רן שפיר מחברת רפאל זכו במקומות הראשונים במקצים לנשים ולגברים.

בנבחרת של חברת פלוס 500 שפרשה את חסותה על המרוץ רצו 12 רצים ורצות. “היה מסלול מאתגר”, סיפר נדב שילה, ראש תכנית השותפים ושותפויות עסקיות בחברה שהשתתף במרוץ. “המרוץ היה מאורגן בצורה נהדרת והסטודנטים נהנו. המייסדים של חברת פלוס 500 הם בוגרי הטכניון וכך גם רוב העובדים שלנו, כך שאנחנו מרגישים חלק מהטכניון ושמחים להיות שותפים ליוזמה היפה הזו.

במקביל למרוץ התחרותי התקיים השנה מרוץ חברתי, לאורך 2 ק”מ, בו השתתפו סטודנטים המאמצים כלבי נחיה יחד עם כלביהם. הסטודנטים טל ודיויד, היא מהפקולטה להנדסת מכונות והוא מהפקולטה להנדסה אזרחית, רצו יחד עם כלבם פנקי.  “פנקי, בן 7 חודשים, סחב את המסלול יפה. לא התאמנו במיוחד למרוץ כי פנקי רץ ומריץ אותנו כל הזמן,” הם סיפרו.

במרוץ החברתי השתתף גם עדי נתן, בחור עיוור החבר באגודה למען העיוור. הוא הצטרף למרוץ עם כלב הנחייה שלו, טנגו, ועם הסטודנטיות עדן בן עוז מהפקולטה למדעי המחשב ואופיר הרבסט מהפקולטה להנדסת תעשייה וניהול שהתנדבו ללוותו.

“היה לי חשוב להצטרף למרוץ החברתי, בו לקחו חלק סטודנטים מתנדבים עם כלבי הנחייה שלהם, כדי להודות להם ולהדגיש שהסטודנטים המתנדבים עושים עבודה מדהימה בגידול ובאימון הראשוני של הגורים. בזכות כלבי הנחייה אנחנו, העיוורים, עצמאים יותר ואני מודה לסטודנטים.”

“המרוץ התקיים לראשונה בשנה שעברה וכבר הפך למסורת,” אמרה זהבה לניאדו, סמנכ”ל התפעול בטכניון. “זה אירוע עממי שמטרתו לחבר את אוכלוסיית בית הטכניון ולקדם פעילות ספורטיבית בקמפוס.”

תגובות

מומלצים