אוסמה סרחאן השוטר הצבאי במשפחה

החייל אוסמה סרחאן בן למשפחה שבניה משרתים בצה"ל מגיע מכפר מגאר ליד טבריה, גאה להיות בשושלת של לוחמי המעברים של המשטרה הצבאית, רק סיים טירונות ונמצא באימון מתקדם כחלק מההכשרה של לוחמי המעברים וכבר משמש דוגמא לצעירים הבאים אחריו.

20.05.2016 מאת: פורטל הכרמל והצפון
אוסמה סרחאן השוטר הצבאי במשפחה

שוחחנו עם אוסמה בן ה- 19 חייל דרוזי המיועד לשרת במשטרה הצבאית, על החיל שכבר מלפני הגיוס חלם לשרת בו.

אוסמה סרחאן התגייס במרץ 2016, בתאריך 17.5.16 סיים את הטירונות בבה"ד 13, שם נערך טקס ההשבעה לקראת שירותו כלוחם מעברים של המשטרה הצבאית. אוסמה הוא לא הראשון מהמשפחה שמגיע למשטרה הצבאית, קדמו לו חמשה בני משפחה אחרים שעשו שירות משמעותי במשטרה הצבאית.

אוסמה: "רציתי להיות במשטרה הצבאית מהתחלה, סיימתי טירונות, כרגע בלימוד מתקדם, לומד הכשרה לקראת השירות כלוחם מעברים" 

אוסמה מציין שבבית הם 4 אחים, אחיו היה קצין בגדוד כפיר והשתחרר לפני כמה חודשים, כל בני המשפחה גרים באותו הכפר, בנוסף לכך שהם בני משפחה, הם חברים טובים ומבלים יחד הרבה.

אוסמה: "אני אוהב את העבודה במשטרה הצבאית, להיות בתפקיד הזה בכלל לא קל, אנחנו מגינים על המדינה שלנו בסופו של דבר".

אוסמה סרחאן

אוסמה מספר כי ג'לאא בן הדוד שלו שיכנע אותו וסיפר לו על החיל ועל כל המערכים בו ובזכותו הוא רצה להתגייס להיות לוחם מעברים, "בן הדוד שלי שהיה במשטרה הצבאית המליץ לי לשרת כלוחם מעברים ואני לקחתי את הדברים ברצינות רבה, אחרי שעברתי את התחקיר הביטחוני, התלהבתי מהעבודה הזו ואני מתכוון לצאת לקצונה ולהמשיך לתת מעצמי את כל כולי ולשאוף לכמה שיותר גבוה".

לאור העובדה שרוב בני משפחתו יצאו לקצונה והשירות הצבאי הוא דבר חשוב עבורם, זה מעצים את רצונו האישי לצאת לקצונה ולתת מעצמו כמה שיותר ממש כמו שאר בני משפחתו.

אוסמה מעיד שמשפחתו תומכת בו מאוד לאורך כל הדרך, בטקס ההשבעה שהיה לפני מספר ימים, השתתפה כל המשפחה, בין המשתתפים היו בני דודיו, רב״ט בשאר גאנם (מדריך כלואים בכלא 6) וסג״ם גלאא סרחאן (קצין במתקן כליאה בפקמ״ז) אשר שכנע את אוסמה להגיע לחיל והעניק לו את הכומתה הכחולה, "ההורים מאוד מעודדים ומפרגנים, כל המשפחה שלי הגיעה לטקס ההשבעה שלי, היה ממש מרגש שקבלתי את הכומתה שלי ".

"אני ממליץ לחברים שלי שעדיין לא התגייסו ללכת למשטרה הצבאית ולהגן על המולדת".

אוסמה סרחאן

למעלה, תמונות מטקס ההשבעה, של לוחמי המעברים של חיל המשטרה הצבאית. בתמונה הראשונה רואים את סג״ם גלאא סרחאן מעניק לבן דודו טוראי אוסמה סרחאן את כומתת החיל הכחולה. בתמונה השנייה רואים את רב״ט בשאר גאנם,טוראי אוסמה סרחאן וסג״ם גלאא סרחאן.

תגובות

3. ירכאוי לפני 8 שנים
גאווה לכולנו
2. אבא לחייל לפני 8 שנים
צעירים עם הרבה פוטנציאל
1. מאהר לפני 8 שנים
כל הכבוד ובהצלחה

מומלצים