אלי דוקורסקי"לא חייבים 5 יחידות במתמטיקה בשביל להצטיין"

אלי דוקורסקי, ראש העיר קריית ביאליק, שלח איגרת אישית לכל תלמידי התיכון וציין כי לאור הקמפיין שמקדם משרד החינוך לעידוד 5 יחידות לימוד במתמטיקה, מי שלא נמצא במסלול זה מוצג כפחות נחשב.

19.06.2016 מאת: פורטל הכרמל והצפון
אלי דוקורסקי"לא חייבים 5 יחידות במתמטיקה בשביל להצטיין"

דוקורסקי אינו חולק על חשיבות לימודי המתמטיקה ברמה מורחבת, אך מציין כי בעיניו אלו שלומדים אנגלית, ספרות, לשון, הנדסת תוכנה, פיסיקה, ביולוגיה, אזרחות ושאר המקצועות הם מבורכים וראויים לא פחות.

דוקורסקי אף ציין, כי לצד ההתמדה בלימודים, חשוב לא פחות שתלמידי העיר יגדלו כבני אדם, אזרחים טובים ושומרי חוק, חדורי אהבה למדינה: " המבחן שלכם בעיניי לא יהיה אם אתם לומדים 5 יחידות לימוד במתמטיקה אלא אם תצטיינו ותמצו יכולותיכם במקצועות וברמות שאתם בוחרים ללמוד, באלה שאתם אוהבים ובאלה שאתם טובים. התמידו והצליחו בכל המקצועות. כולכם בעיני טובים!".

מצ"ב מכתבו של דוקורסקי לתלמידים

איגרת לתלמידי חטיבות הביניים והתיכון

תלמידים יקרים,

הנדון: 5 יחידות לימוד מתמטיקה –  גם שאר המקצועות חשובים

משרד החינוך מוביל באחרונה קמפיין תקשורתי לעידוד לימוד 5 יחידות לימוד במתמטיקה, שלדאבוני מציג את מי שאינו לומד במסלול זה לפחות נחשב. צר לי על קמפיין זה.

מתמטיקה זה חשוב מאוד, אין חולק על כך. 5 יחידות לימוד זה נפלא ואני מברך כל מי שמצליח בכך. מבחינתי, מי שלומד 3 או 4 יחידות לימוד במתמטיקה ומצליח (או פחות מצליח) מבורך וראוי לא פחות. בעיני, מתמטיקה זה חשוב, אך גם אנגלית, ספרות, גיאוגרפיה, הנדסת תוכנה, לשון, פיסיקה, ביולוגיה, אזרחות ושאר המקצועות הם חשובים.

אבל הכי חשוב בעיני, לצד ההתמדה בלימודים, תהיו בני אדם, אזרחים טובים ושומרי חוק, חדורי אהבה למדינה, תגלו יחס טוב לזולת ותדעו לקבל את האחר.

המבחן שלכם בעיני לא יהיה אם אתם לומדים 5 יחידות לימוד במתמטיקה אלא אם תצטיינו ותמצו יכולותיכם במקצועות וברמות שאתם בוחרים ללמוד, באלה שאתם אוהבים ובאלה שאתם טובים. התמידו והצליחו בכל המקצועות.

כולכם בעיני טובים!!! אוהב אתכם, שלכם

תגובות

מומלצים