בית הקברות המוסלמי בדאלית אל כרמל בתנופת התרחבות

אם לא די בהשתלטות התנועה האסלאמית על אדמות הדרוזים וההתעקשות על בניית מסגד והצבת מואזין בדאלית אל כרמל, הרי כעת מתברר כי גם בית הקברות המוסלמי בדליה נמצא בתנופת התרחבות המיועדת לקליטת אלפי הזרים שהחלו להשתקע.

01.07.2016 מאת: פורטל הכרמל והצפון
בית הקברות המוסלמי בדאלית אל כרמל בתנופת התרחבות

הדבר נעשה תחת עיניהם הפקוחות ובידיעתם של הרשות המקומית ושל הממסד וללא היתרים מתאימים.

לעובדות בתקופת כהונתו של ד"ר רמזי חלבי , מנהל מקרקעי ישראל יחד עם הקרן הקיימת לישראל הכירו בצורך להקצות שטחים חדשים אשר ישמשו כבתי קברות לתושבי דאלית אל כרמל.

אז ובאופן יחסי לגודל האוכלוסייה הוקצה 1 דונם לבית קברות מוסלמי ו- 9 דונמים לבית קברות דרוזי חדש.

השטחים הנ"ל הוקצו סמוך לגן אירועם אלחדיד וסמוך לדרך העפר המובילה משם לעוספיה ובמקום שנקרא ח'רבת עלאא אלדין, אדמות שבמקור היו שייכות  לדרוזים.

בפועל, הקרן הקיימת לישראל (קק"ל) הבטיחה להקצות קרקע לבית קברות דרוזי חדש, אך בסופו של יום חזרה בה מהבטחתה.

אולם הקרקע שהוקצתה לבית הקברות המוסלמי אכן אושרה בשטח של 1 דונם לשם טמינת הנפטרים מבין  החברים המוסלמים בני היישוב דאלית אל כרמל.

כיום ובעקבות תנופת הבניה, ההתרחבות וההשתלטות של התנועה האסלאמית בדאלית אל כרמל, מתברר כי בית הקברות המוסלמי התרחב ואף החברים השתלטו על שטח גדול יותר מזה שאושר להם.

מתברר גם כי עבודות רבות התבצעו ומתבצעות במקום הנ"ל ועל שטחים גדולים יותר מאלו שאושרו להם וכי בפועל שטחים אלו נלקחים מהשטחים השייכים לתושבי דאלית אל כרמל הדרוזים ולא של אחרים.

הכל נעשה  תחת עיניהם הפקוחות ובידיעתן של ועדות התכנון והבניה הן המקומית והן המחוזית.

יצוין כי  מדובר בשטח אדמה גלילי שנתון לפיקוח הועדה המחוזית שבראשה עומד הממונה על המחוז יוסף משלב ותחת עיניה הפקוחות של הרשות המקומית בדאלית אל כרמל וזאת מבלי שמישהו יקום ויעצור את הקרקס הזה ואת ההשתלטות העוינת שמתרחשת על ידי קבוצות מאורגנות של זרים, קבוצות של אנשים חסרי מעצורים וחסרי מצפון ללא התחשבות בבני העדה הדרוזית, כאילו שהחברים הדרוזים הם אויר ואף אחד לא רואה אותם ממטר.

הדבר מקומם ומרתיח גם מהסיבה שבני העדה, אלה שתרמו לביטחונה של מדינת ישראל, מנועים מלבנות את בתיהם על קרקעותיהם הפרטיות ומידי  שני וחמישי מוגשים נגדם כתבי אישום על בניה בלתי חוקית, שלא הוסדרה במשך שנים על ידי הממסד.

כתבי האישום מוגשים בחתימתו ובאישורו של אותו ממונה על המחוז יוסף מישלב שפקידיו אינם מפסיקים להתעמר באותם תושבים שמבקשים בסך הכל לבנות בית ומשפחה בישראל. זכות בסיסית ביותר.

חברים, מתברר כי הממסד מ-פ-ח-ד מאלה שמסרבים להשתייך אליו, הממסד רואה בעדה הדרוזית כאנשים נאמנים למדינה ולערכיה ומתייחס לנאמנות העדה למדינה כדבר מובן מאילו, אך, הממסד מ-פ-ח-ד מאלה שהולכים נגדו והוא אף מוכן לעבור בשתיקה על כל מעשה ו/או השתלטות בלתי חוקית שנעשית על ידי אותן קבוצות מאורגנות היטב ומשומנות להפליא.

בתקופה האחרונה, אנו בפורטל הכרמל העלינו את עניין הזרים והסכנות הטמונות בו, ידוע גם כי העמותה להגנה על האדמות עשתה רבות ועודנה מנסה אך הדבר אינו מספיק.

הגיע הזמן להפסיק את מחול השדים הזה והגיעה העת שהרשות המקומית תפעל וכי פקידי ועדות התכנון לא יפחדו, וכי הממסד על כל חלקיו יאמר את דברו .

במידה ולא, לא תיוותר בידינו הברירה אלא שאנחנו, החברים הדרוזים, נוריד את הכפפות ונרים את הדגל וניקח את המושכות לידיים, בכדי שנעמוד על זכויותינו הטבעיות מעצם היותנו בעלי הבית על היישוב הזה. אחרת, נאבד את כוחותינו כעדה וזכויותינו בתוך הבית שלנו יירמסו.

מבלי להרחיב ועל מנת שנכבס את הכביסה המלוכלכת בתוך הבית, אנו פונים לכל אותם עסקנים פוליטיים, ספסרים למיניהם ולכל אותם בעלי מקצוע כגון עורכי דין ואחרים המתיימרים להיות קתוליים יותר מהאפיפיור, הנותנים גיבוי למעשי ההשתלטות של התנועה האסלאמית על היישוב, ודורשים מהם לחדול לאלתר ממעשיהם המטופשים הגורמים לפגיעה קשה ביותר בזכות הקיום של אחיהם הדרוזיים.

אנו פונים לאותם חברים דרוזים ומבקשים שיפסיקו להיות גייס חמישי בקרבנו ומבקשים עוד כי יתביישו להם ושלא יימכרו את היישוב ואת המצפון שלהם בנזיד עדשים ולו רק מתוך גחמות פוליטיות ובצע כסף.

בלית ברירה, אנו מודיעים לאותם עסקנים כי אנחנו הראשונים שנצא נגדכם ונגד מעשיכם הלא אחראים ומבקשים שוב כי תפסיקו להסתתר מאחורי טענות סרק כי האמת כבר ברורה לכולם. ראו,הוזהרתם !!

בית הקברות המוסלמי

תגובות

23. יוסף לפני 8 שנים
לקרוא
22. אמיר לפני 8 שנים
דחוף
21. איש איש לפני 8 שנים
דבר לא מתקבל על הדעת
20. דרוזיגדול לפני 8 שנים
זוכרים את מצבכם תמיד
19. בחורה לפני 8 שנים
לא גזענית אבל??
18. אוביקטיבי לפני 8 שנים
אמת
17. בכיר לפני 8 שנים
ל16 הפלספן
16. גזענות לפני 8 שנים
גזענות
15. דלאויי לפני 8 שנים
כולי עמיים אתם
14. ראשות הטבע לפני 8 שנים
האדמה יקרה
13. דילאוניה לפני 8 שנים
מצבנו עגום ביותר
12. דילאווי לפני 8 שנים
هاي
11. דלורני חר לפני 8 שנים
דליה
10. דורזי לפני 8 שנים
למספר 8 כל האמת שלך
9. דרוזי גאה לפני 8 שנים
לא לזרים
8. محمد לפני 8 שנים
الدروز تعبد محمد؟
7. מדליה לפני 8 שנים
נמאס ונגעל
6. עספאוי אסיל לפני 8 שנים
הערכה ותודה
5. דרוזי צעיר לפני 8 שנים
אם להם כן ולי לא זה לא בסדר
4. תושב עיספיא לפני 8 שנים
כואב הלב
3. תושב מודאג לפני 8 שנים
אם היינו מאוחדים שום דבר רע לא היה קורה
2. כרמלי לפני 8 שנים
לבטל את בית הקברות
1. דלואני לפני 8 שנים
אין אוזן קשבת

מומלצים