עניבות לגבר איך יודעים לבחור את העניבה הנכונה

יש רבים אשר מאמינים שסוג העניבה שהגבר לובש, משדרת עליו לא מעט. יש הסבורים שעניבות מסוימות יכולות לומר אם הגבר אמין או לא, האם הוא שמח או עצוב.

06.07.2016 מאת: פורטל הכרמל והצפון
עניבות לגבר איך יודעים לבחור את העניבה הנכונה

אם הוא אדם רציני, איזו משמעת יש לו ועוד.

סביר להניח שבחלק מהמקרים זה נכון, אכן עניבה יכול לספר את הסיפור של הגבר. לא תמיד זה כך. בכל זאת לא נרצה לקנות עניבה שמשדרת מסר הפוך מזה שאנחנו רוצים לשדר, מסר הפוך ממה שאנחנו.

מרבית הגברים רוכשים את העניבות שלהם בעצמם, חלקם נעזרים בבנות הזוג שלהן. מה שבטוח הוא, גם אם מדובר בעניבה שהגבר רוכש בעצמו וגם אם זו עניבה שהאישה רוכשת לגבר או שהוא רוכש בעזרתה, הרי שיש חשיבות לסוג העניבה ולאופי שלה. לכן חשוב לדעת לקנות את העניבה הנכונה ולהתאים אותה בצורה מדויקת לבגד אותו לובש.

לפני שנסביר כיצד מתאימים עניבה לחולצה או לעניבה, נזכיר שאפשר למצוא מגוון רחב של עניבות לגבר בדגמים שונים. החל מעניבות קלאסיות חלקות בצבעים שונים, עד עניבות עם פסים או איורים קטנים, וכלה בעניבות עם ציורים כולל איורים משעשעים של סמלים בעלי משמעות ואפילו עניבות יותר משעשעות (ופחות רציניות מן הסתם) של דמויות מצוירות או אחרות.

כיצד מתאימים עניבות לגבר בצורה חכמה?

נתחיל בשאלת הצבע. החוכמה היא לדעת להתאים את העניבה לצבע החולצה. אם בוחרים חולצה כהה, יש לבחור עניבה מעט יותר בהירה, אם בוחרים חולצה בהירה, רצוי שהעניבה תהיה כהה יותר. במילים אחרות, צריך שיהיה ניגוד מסוים בין העניבה לחולצה, אך לא באופן טוטאלי, כלומר לא ללבוש עניבה צהובה על רקע חולצה שחורה. הניגודיות צריכה להיות נעימה בעין.

חשוב לציין, לא מעט גברים, בעיקר במקרים של חליפות חתן, בוחרים לרכוש עניבות לגבר שהן בצבע החליפה והחולצה, כלומר אם מדובר בחולצה ככה אם יבחרו בעניבה כהה. זה יכול להתאים ולהיות יפה אך יש לקחת בחשבון שלעיתים העניבה נבלעת במראה של החולצה ולא באה לידי ביטוי.

נקודה אחרונה לגבי שאלת הצבע, יש גם להתאים את צבע העניבה, כמו את צבע החליפה בכלל, לצבע העור, גם כאן צריכה להיות ניגודיות מסוימות בשביל שהחליפה ובפרט העניבה תבלוט.

הנקודה השנייה שיש להתייחס עליה היא עיצוב העניבה. כלומר, מה מופיע על גבי העניבה. כפי שציינו קודם לכן יש דגמים שונים של עניבות לגבר. החוכמה היא לדעת להתאים את בחירת העיצוב לאירוע. מרבית הגברים בוחרים בעניבות חלקות, מהסיבה שהן שמרניות ומתאימות לכל אירוע, במידה ורוצים לגוון ולהוסיף אלמנט עיצוב מסוים, אפשר לבחור בעניבה עם פסים או לרוחב או באלכסון.

כאן צריך לומר, שעדיף לבחור בעניבה כזו אם היא מונחת על גבי חולצה חלקה ולא על גבי חולצת משבצות או חולצה עם איורים וצורות. לגבי עניבות אחרות שהזכרנו, הרי שמדובר בעניבות שמתאימות יותר לבגדים פחות "רציניים" ורצוי להשתמש בהם באירועים פחות רשמיים.

עניבה לגבר

תגובות

מומלצים