רישום כוזב והשתלטות על נכסי לקוחות בדליה

פסק דין והרשעה בגין רישום כוזב של נכסים נגד תושב דאלית אל כרמל, שמורשע ע"י בית המשפט המחוזי בחיפה בזיוף ותרמית לקוחות שהאמינו בו, חתם במקומם ורשם נכסים על שמו, לסיפור

07.07.2016 מאת: פורטל הכרמל והצפון
רישום כוזב והשתלטות על נכסי לקוחות בדליה

השיטה היא מאוד פשוטה בקרב רמאים ואנשים ללא מצפון שזוכים לאימון הלקוחות ומשם הכל מסתבך, זה כולל אלה שרצו רק לרשום טאבו על חלקה או נכס, מקבלי המשכנתאות בשנים 1984 זוכרים טוב את האיש הזה שנישל את כספם לטובתו בכל מיני דרכים.

בפסק דין זה, כבוד השופט יצחק כהן סגן נשיא בית המשפט המחוזי בחיפה, לא מפסיק לציין בפסק הדין את מעלליו של האיש נגד הלקוחות שנפלו קורבן בידיו.

מכירה קניה והעברת נכס מאדם לאדם, ישנם מספר מתמחים בתחום בדליה שעושים את זה לא בטוהר המידות והכל לטובתם האישית, המטרה להשתלט על הנכסים של האחרים.

בפסק דין רשימה של נתבעים ע"י אותו תובע מדליה, חלקם נפגעים פעמיים, כי גם הם היו קורבן ונפלו ברשת הרמאות של אותו איש מדליה שנתבע ואשר עוסק בסחר קרקעות ומבנים ורישום טאבו.

בפסק הדין מציין כבוד השופט יצחק כהן : "לא רק כלפי ... נעשתה המרמה אלא גם כלפי התובע שנתן אמון ב... ולא ידע כלל ש.... פועל מאחורי גבו ובניגוד להסכם כדי לנשל את התובע מהזכויות שרכש".

עוד צוין ע"י כבוד השופט יצחק כהן "אם גרסת .... הייתה גרסה נכונה ואמיתית והוא רכש את הזכויות, במבחני מאזן ההסתברות מסתבר הדבר בעיני ... החתים במרמה את ... על מסמך משנת 1991 כדי לגזול את זכויותיו של התובע מדליה ולגרום לכך שהזכויות ש... והתובע רכשו מאת ...תרשמנה על שמו של הנתבע .... בלבד.

אם גרסת ... הייתה נכונה ואמיתית והוא רכש את הזכויות ...בשנת 1991 כיצד קרה שעו"ד שמחון אימת את חתימותיהם שלו ושל ..על שטר המוכר כבר בחודש אוקטובר שנת 1990 עוד לפני שהחוזה נכרת".

כבוד השופט יצחק כהן : "לאור הראיות שלפני ולאחר ששקלתי טענות באי כוח הצדדים הנני דוחה טענותיו של הנתבע כי רכש את זכויותיו של ... בחלקות הנזכרות לבדו על פי החוזה משנת 1991, על יסוד העובדות שהוכחו לפני הנני קובע כי .... מכר את זכויותיו בשלוש החלקות הנזכרות לתובע ולנתבע גם יחד על פי החוזה ששניהם כרתו עמו בשנת 1988".

הנתבע ניסה לטעון בפני בית המשפט שיש חלקים בתביעה הנ"ל שחלה עליהם התיישנות.

כבוד השופט יצחק כהן ציין " הנתבע פעל במרמה והחתים את ... על מסמך בשנת 1991 אגב יצירת מצב כוזב לגבי מהות המסמך ומטרתו, פעולת המרמה שנעשתה על ידי ... נועדה לגזול את זכויותיו של התובע וזאת בניגוד לחוזה משנת 1988 על נסיבות שכאלה נקבע בסעיף 7 לחוק ההתיישנות, הייתה עילת התובענה תרמית או הונאה מצד הנתבע תתחיל תקופת ההתיישנות ביום שבו נודעה לתובע התרמית או ההונאה".

יש לציין שפסק הדין שמרשיע את הנתבע בתשלום מעל ל100 אלף ₪ והעברת השטחים לתובע ועוד יש המשך והשלכות רבות על חלקים גדולים של אזרחים שנפלו קורבן לאותו סוחר, שלא מפסיק להופיע בבתי המשפט בתביעות דומות.

ראו הוזהרתם, אל תתנו אימון ברמאים ונוכלים שכל מטרתם לעשוק אתכם.

תמונה לדוגמה

תגובות

17. סאמי לפני 8 שנים
שייך ורמאיי
16. רמזי אבו חמד לפני 8 שנים
פסק דין
15. דלואני לפני 8 שנים
כל הכבוד
14. כמיל מנסור ,עו"ד לפני 8 שנים
אין חסיון על רמאות ועושק של האזרח
13. מכיר מקרוב לפני 8 שנים
זה אצלו בדם
12. באסל לפני 8 שנים
אצלי היה ספור אחר
11. מודאג דרזי לפני 8 שנים
עורכי דין שקרנים
10. אני מקיר לפני 8 שנים
דליה
9. בעל קרקע לפני 8 שנים
קרקע
8. כרמליסטי לפני 8 שנים
לא כולם מקרים אותו
7. מסני לפני 8 שנים
לא מכובד שאיש כזה ישב בבתי תפילה
6. ישראלי לפני 8 שנים
אנשאלה בקרוב גם אצלנו בעוספיה
5. דלאויי לפני 8 שנים
נפלתי לאיש הרע הזה
4. פסק הדין לפני 8 שנים
פסק דין מפורסם בגוגל
3. חלבי קוח לפני 8 שנים
גנב תמיד גנב
2. איש שמכיר טוב לפני 8 שנים
יש כמה נוכלים בכרמל
1. דליה לפני 8 שנים
לפרסם שמות

מומלצים